Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر پاکستان اعلام کرد: احزاب اپوزیسیون خواستار لغو پیگرد قضایی در پرونده‌های فساد مالی هستند ولی ما نمی‌پذیریم. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز؛ «عمران خان» نخست وزیر پاکستان افشا کرد که احزاب اپوزیسیون در قبال تصویب خواسته‌های FATF خواستار لغو پیگرد قضایی خود شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: افرادی که مردم دیگر به آنها اعتماد ندارند و آنها را در انتخابات کنار گذاشتند به دنبال سرپوش گذاشتن بر فساد مالی خود هستند.

عمران خان افزود: طی این دو سال تمام تلاش ما حل مشکلات اقتصادی و پیگیری علیه مفسدان مالی بوده و اینک تلاش جدی خود برای کاهش قیمت ها و مهار بازار را آغاز می کنیم.

نخست وزیر پاکستان گفت: خارج شدن از لیست خاکستری گروه ویژه اقدام مالی برای ما اهمیت زیادی داشت زیرا باعث می شد سرمایه گذاران خارجی رغبتی برای حضور در پاکستان نداشته باشند.

رهبر حزب تحریک انصاف اضافه کرد: خارج شدن از لیست خاکستری FATF مهم ترین نیاز کشور بود ولی نمایندگان احزاب اپوزیسیون در پارلمان پاکستان می خواستند از آن به عنوان ابزاری برای حل مشکلات خود استفاده کنند.

گفتنی است بسیاری از خواسته های FATF طی 18 ماه اخیر توسط پاکستان برآورده شده ولی هر بار این گروه تقاضای جدیدی از پاکستان دارد.

حل مشکلات اقتصادی یکی از وعده های مهم دولت عمران خان بود ولی تا کنون نتوانسته است به این وعده جامه عمل بپوشاند.

پارلمان پاکستان 4 خواسته دیگر FATF را محقق کردسناتور پاکستانی: داعش دست پرورده آمریکا و اسرائیل بود/ FATF اهرم فشار غرب علیه ماستدولت اسلام آباد هرگونه معامله با احزاب اپوزیسیون بر سر خواسته‌های FATF را رد کرد

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اف ای تی اف عمران خان اخبار "پاکستان" بیشتر بخوانید... فواد چوهدری: خروج نواز شریف از پاکستان اشتباه بزرگی بود بانک توسعه آسیا: ویروس کرونا یک میلیون و ۵۰۰ هزار جوان پاکستانی را بیکار کرده است وزارت خارجه پاکستان خواستار توجه جامعه جهانی به مسئله کشمیر شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فواد چوهدری: خروج نواز شریف از پاکستان اشتباه بزرگی بود بانک توسعه آسیا: ویروس کرونا یک میلیون و ۵۰۰ هزار جوان پاکستانی را بیکار کرده است وزارت خارجه پاکستان خواستار توجه جامعه جهانی به مسئله کشمیر شد واژه های کاربردی مرتبط اف ای تی اف عمران خان اخبار "پاکستان" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کدام اعضای شورای امنیت تاکنون درخواست آمریکا علیه ایران را غیرقانونی دانسته‌اند؟ ۲ برایان هوک: برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران به اجازه هیچ‌کس نیازی نداریم ۳ شکست و انزوای جدید آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل ۴ یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند ۵ الکاظمی: درباره استقرار نیروهای آمریکایی در خارج از عراق توافق کردیم/ حملات ترکیه به خاک عراق را نمی‌پذیریم ۶ وقوع چند انفجار در عراق ۷ آمریکا صدور روادید برای ۱۴ مقام ایرانی را محدود کرد ۸ تخت روانچی: اقدامات آتی ایران با آنچه که برای برجام رخ می‌دهد، متناسب خواهد بود مهمترین اخبار بین الملل شکست و انزوای جدید آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل روسیه: شیوه آمریکا در برابر ایران، چشم‌اندازی ندارد/ واشنگتن به جای تهدید، گفت‌وگو کند/تشدید تنش‌ها با ایران اشتباه است یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند مصاحبه تسنیم با کارشناس انرژی ترک|منبع کشف شده توانایی تامین ۲۰ درصد نیاز ترکیه را دارد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند متن طرح دو فوریتی نمایندگان برای خروج خودکار از برجام با فعال شدن مکانیسم ماشه یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند جزئیات مدل‌های ۹گانه تأمین مسکن کارگران/ ۳۵۸هزار کارگر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند براتی: بازگشت تحریمهای شورای امنیت فشار اقتصادی جدیدی به کشور وارد نخواهد کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اف ای تی اف عمران خان اخبار پاکستان اف ای تی اف عمران خان اخبار پاکستان احزاب اپوزیسیون خواسته های FATF شورای امنیت عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • زندان را به سازش با کسانی که پاکستان را به بندکشیدند،ترجیح می‌دهم
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
  • سفیر پاکستان: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران صلح منطقه را به خطر انداخت
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد / تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد