Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@13:45:39 GMT

تراکتور برای دریافت مشروح رأی فورچونه به فیفا نامه زد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۸۰۸۹

تراکتور برای دریافت مشروح رأی فورچونه به فیفا نامه زد

باشگاه تراکتور تبریز در پرونده محکومیتش در پرونده کوین فورچونه، درخواست دریافت گراند رأی (مشروح رأی) را کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه تراکتور تبریز پس محکومیت سنگین یک میلیون و 100 هزار یورویی در پرونده کوین فورچونه، درخواست دریافت گراند رأی (مشروح رأی) را از فیفا کرده است تا پس از آن این پرونده را در دادگاه CAS پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه تراکتور که پرونده‌های دیگری مانند کنستانت، استوکس و اروین را هم در دادگاه CAS دارد، بسیار امیدوار است بتواند حداقل در ماجرای پرونده فورچونه در دادگاه عالی ورزش به موفقیت برسد.

باشگاه تبریزی معتقد است فورچونه پس از جدایی از تراکتور به تیم دسته دومی اوسر فرانسه پیوسته است و به همین دلیل نباید تمام مبلغ غرامت قرارداد سه ساله این بازیکن را پرداخت کند و به همین دلیل این پرونده را به دادگاه CAS ارجاع خواهد داد.

باشگاه تراکتور: خطری در پرونده فورچونه ما را تهدید نمی‌کندفیفا و دلشات بازهم تراکتور را نقره داغ کردند/ محکومیت یک میلیون و 100 هزار یورویی تراکتوری‌ها در پرونده فورچونه

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تراکتور تبریز بیشتر بخوانید... چالش‌های بزرگ تراکتور در آستانه اتمام لیگ/ از محکومیت‌های سنگین بین‌المللی تا جدایی بازیکنان اصلی مربی تراکتور: می‌دانیم مقابل فولاد دنبال چه چیزی هستیم/ فردا روز خوبی برای فوتبال کشور است ماجرای محکومیت سنگین باشگاه تراکتور در پرونده فورچونه چیست؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... چالش‌های بزرگ تراکتور در آستانه اتمام لیگ/ از محکومیت‌های سنگین بین‌المللی تا جدایی بازیکنان اصلی مربی تراکتور: می‌دانیم مقابل فولاد دنبال چه چیزی هستیم/ فردا روز خوبی برای فوتبال کشور است ماجرای محکومیت سنگین باشگاه تراکتور در پرونده فورچونه چیست؟ واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تراکتور تبریز پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ تناقض‌گویی و فرافکنی مهدی تاج با اشاره به یک گزارش/ متهم، مدعی‌العموم شد! ۲ اتفاق عجیب در حاشیه فینال لیگ اروپا؛ بازیکن سویا خطاب به کونته: بیا ببینم موهایت واقعی است یا کلاه‌گیس! + عکس ۳ موافقت چند عضو هیئت مدیره بارسلونا با فروش مسی/ پیام مبهم سوارس درباره آینده‌اش ۴ قربانی: استقلال از لحاظ فنی یک گام جلوتر از پرسپولیس است ۵ لیگ اروپا| سویا با غلبه بر اینتر برای ششمین بار قهرمان شد ۶ مخالفت سازمان لیگ با درخواست استقلال و پرسپولیس/ دربی در تاریخ اعلام شده برگزار می‌شود ۷ سه مربی ایرانی در لیست گزینه‌های ذوب‌‌آهن ۸ نیمار: مسی و رونالدو متعلق به این سیاره نیستند/ برای تاریخ‌سازی به PSG آمدم مهمترین اخبار ورزشی علی‌نژاد: مهاجرت نباید تبدیل به ابزار سیاسی علیه مردم و حاکمیت شود/ ما نمی‌توانیم در فوتبال دخالت کنیم/ اجازه دهید یک روز بدون ویلموتس داشته باشیم! تناقض‌گویی و فرافکنی مهدی تاج با اشاره به یک گزارش/ متهم، مدعی‌العموم شد! آذری: در پرونده ویلموتس بارقه امیدی وجود دارد/ می‌توان از پتانسیل‌های حقوقی اتحادیه اروپا استفاده کرد مخالفت سازمان لیگ با درخواست استقلال و پرسپولیس/ دربی در تاریخ اعلام شده برگزار می‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند متن طرح دو فوریتی نمایندگان برای خروج خودکار از برجام با فعال شدن مکانیسم ماشه یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند جزئیات مدل‌های ۹گانه تأمین مسکن کارگران/ ۳۵۸هزار کارگر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند براتی: بازگشت تحریمهای شورای امنیت فشار اقتصادی جدیدی به کشور وارد نخواهد کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تراکتور تبریز فوتبال تراکتور تبریز پرونده فورچونه باشگاه تراکتور تراکتور تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم یمن در محکومیت نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

دریافت 15 MB کد خبر 6095517

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • تجمع مردم یمن در محکومیت نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه