Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویسکرمی، نماینده مردم خرم آباد با بیان اینکه مبلغ نجومی قرار داد ویلموتس 5 برابر اعتبار کرونایی لرستان است گفت: کسانی که در قرار داد ویلموتس قصور کردند باید این مبلغ را از جیب خود بپردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با بیان اینکه کسانی که در قرار داد ویلموتس قصور کردند باید از جیب خود پول بپردازند اظهار داشت: هر مدیری باید خسارت ندانم کاری و کوتاهی مدیریتی خود را از جیب شخصی خود پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتشار ابعاد مختلف قرار داد ۱۶۶میلیارد تومانی ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال افزود: با حضور این مربیان شاهد پیشرفت در فوتبال کشور نیستیم،  در این وضعیت خاص اقتصادی کشور که برخی مسئولان ما از نبود بودجه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام صحبت می کنند، ولی این چنین قراردادهای خیانتکارانه  به ظاهر قانونی منعقد می شود که به نفع کشور نیست.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسئولانی که در این رابطه قصور و کوتاهی کردند باید پول این مربی را از جیب خود و مجموعه ای که در این خصوص همکاری داشتند پرداخت کنند و حتی در فقه اسلامی هم بر این مسئله اشاره شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ این قرارداد پنج برابر اعتبار ستاد ملی کرونا به لرستان است تصریح کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به وضعیت قرمز این استان، برای مقابله با این بیماری ۳۰میلیارد تومان به لرستان اختصاص داده ولی از طرفی مبلغ ۱۶۶میلیارد تومان که پنج برابر بودجه فعلی کرونا است به سرمربی خارجی داده می شود که تاثیر مثبتی در فوتبال ما نداشته و این واقعا با عدالت در تناقض است.

ویسکرمی گفت: اینگونه منابع مالی کشور باید صرف توسعه استان های محروم مانند لرستان شود؛ مبلغ قرار نجومی ویلموتس سه یا چهار برابر بودجه سدهای لرستان در سال ۹۸ است، یکی از مشکلات کشور که امروز به چالش تبدیل شده، بحث نظارت اجمالی بر مدیریت مسئولان است و بایستی در امر نظارت ها بیشتر توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: برخوردهای دیوان محاسبات در قبال جرم به دلیل به روز نبودن کاملا موثر نبوده؛ روند قبلی برخورد دیوان به این شکل بوده که هر موقع جرم رخ داده و به بیت المال خسارت زده شده، دیوان محاسبات اقدام به برخورد دیر هنگام کرده که تاثیر هم نداشته است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس اظهار داشت: دیوان محاسبات در رویه جدید با بازبینی هایی که داشته، قول داده اند به صورت آنلاین نظارت به روز و پیشگیرانه داشته باشند تا شاهد این اتفاقات تلخ در حوزه نظارتی نباشیم.

وی افزود: این رویه بدی در کشور است که افرادی مسئولیتی بر عهده می گیرند، زمانی که جابه جا می شوند دیگر پاسخگوی خرابکاری های زمان مسئولیت گذشته خود نیست؛ قصد داریم در این مجلس در همه سطوح مدیریتی از رئیس جمهور گرفته تا وزرا، مسئولان استانی و شهرستانی و حتی سایر قوا نسبت به نحوه مدیریت، طرح شفافیت را با قوت اجرا کنیم، این طرح مهم در مجلس همچنان در حال بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قرار داد ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، هافبک سابق استقلال، حالا زیر نظر مسعود شجاعی در هوادار احیا شده و بهترین فصل خود در این تیم را سپری می‌کند.

درخشش داریوش شجاعیان در هفته‌های اخیر مثال زدنی بوده و او بعد از دبل برابر فولاد و زدن گل سه امتیازی برابر گل گهر، مقابل پیکان پاس گل داد و در بازی جام حذفی نیز به مس سونگون گل زد.

شجاعیان اما تاثیرگذاری خود روی گل‌های هوادار را به پنجمین بازی متوالی رساند و البته این بار با یک سوپرگل از روی ضربه کاشته این کار را انجام داد.

عملکرد کاپیتان هوادار به شکلی بود که خبرنگاران پس از بازی از او در مورد پیش‌بینی‌اش از بازگشت به تیم ملی بپرسند. هوادار بازی‌های مهمی پیش رو دارد و حالا مسعود شجاعی حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش می‌کند.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد