Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:50:31 GMT

مدافعان سلامت گنبدکاووس تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۸۳۴۰

مدافعان سلامت گنبدکاووس تجلیل شدند

رییس مرکز بهداشت گنبدکاووس در این مراسم گفت: درحال حاضر ۱۰۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند که ۲۵ نفر آنها در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

دکتر عبدالرحیم پالیده افزود: از اول اسفند تاکنون سه هزار و ۲۷۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ یا مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی این شهرستان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درصورت استمرار مراقبت‌های فردی و اجتماعی در چند روز آینده وضعیت این شهرستان از قرمز به زرد تغییر خواهد یافت اما این تغییر نباید به منزله رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و جدی نگرفتن بیماری تعبیر شود زیرا این بیماری همچنان خطرناک و کشنده است.

پالیده همچنین میانگین سنی فوت شدگان کرونا در گنبدکاووس را ۶۲ سال اعلام کرد و بدون اشاره به آمار فوت شدگان این بیماری گفت: ۷۰ درصد فوت شدگان دارای بیماری زمینه‌ای بودند. 

فرها بدیعی مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس نیز دراین جلسه از وضعیت اضطراری دو بیمارستان این شهرستان به دلیل کمبود دستگاه تامین کننده برق اضطراری خبر داد و برلزوم تامین این وسیله بسیار ضروری تاکید کرد.

دکتر سلیمان علاقی، رییس نظام پزشکی گنبدکاووس نیز در این جلسه از کم توجهی برخی بانک‌ها به سبب دریافت جریمه دو برابری دیرکرد پرداخت اقساط تسهیلات جامعه پزشکی این شهرستان با وجود هماهنگی شهرستانی و استانی برای استمهال چند ماهه اقساط این قشر گلایه کرد.

حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز در این جلسه از تلاش و فدارکاری جامعه پزشکی و پرستاری این شهرستان در مراقبت و درمان مبتلایان به کرونا قدردانی کرد.

عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه با قدردانی از همراهی و مشارکت مردم برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا در گنبدکاووس برلزوم استمرار این همراهی‌ها تا رسیدن وضعیت شهرستان به سفید تاکید کرد و افزود: فعالیت بازار هفتگی گنبدکاووس همچنان تا بهبود شرایط تعطیل است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز جمعه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس در کشور گفت: تاکنون ۳۵۴ هزار و ۷۶۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۰ هزار و ۳۷۶ نفر رسیده است.

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا روز پزشک گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا روز پزشک گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گنبدکاووس ویروس کرونا روز پزشک گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گنبدکاووس نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • شیر گاو یکی از چالش برانگیزترین مشکلات پزشکی را حل کرد
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد