Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان این پارک و اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان، گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه مرکز رشد وابسته به اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان به زودی راه‌اندازی می‌شود.

ایرج کاظمی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های مرکز جامع رشد پارک علم و فناوری این است که مراکز رشد وابسته به دستگاه‌های اجرایی یا دانشگاه‌ها را زیر چتر خود قرار دهد و با هم در راستای ماموریت‌های تعیین شده تعامل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای راه‌اندازی یک مرکز رشد، افزود: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با پارک علم و فناوری وارد تعامل شده ‌است تا بر این اساس در مرکز رشدی که تاسیس می‌شود و ذیل مرکز رشد جامع پارک فعالیت می‌کند، فناورهای فعال در حوزه مهارت‌افزایی را مستقر کند. این همکاری دو جانبه است زیرا شرکت‌های فناور زیر نظر پارک علم و فناوری استان فعالیت می‌کنند.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان بیان کرد: هدف اصلی از همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه، ارتقای سطح مهارت شرکت‌های فناور فعال است. همچنین هنرآموزانی که از طریق شرکت‌های فناور وارد این حوزه می‌شوند، می‌توانند از مزایای این مرکز رشد استفاده کنند.

کاظمی‌نژاد با اشاره به اینکه این مرکز رشد قرار است در مرکز خوارزمی اهواز راه‌اندازی شود، گفت: عملیات تجهیز این مرکز در حال انجام است و به زودی افتتاح می‌شود.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان مركز رشد فنی و حرفه ای اشتغال مهارت آموزی اداره کل آموزش فنی پارک علم و فناوری فنی و حرفه ای راه اندازی تفاهم نامه مرکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس دانشگاه مازندران با بیان اینکه ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در راستای نقش آفرینی دانشگاه‌ها در تمدن نوین اسلامی است گفت: مجوز راه اندازی این دانشکده برای دانشگاه مازندران کسب شده و مقدمات راه اندازی آن در حال انجام است.

حشمت الله علی نژاد افزود: رویکرد دانشکده فناوری‌های راهبردی، بین رشته‌ای و فرادانشکده‌ای است و نیازی به فضای زیر ساختی و اعضای جدید هیات علمی ندارد.

رئیس دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه چهار گروه ابزار‌های هوشمند، فناوری کوآنتوم، علوم شناختی و پدافند غیر عامل برای این دانشکده تدوین شده است ادامه داد: تربیت نیرو‌های متخصص در حوزه‌های مختلف و راهبردی کشور، تحقیق و پژوهش در حوزه‌های میان رشته‌ای با توجه به پیشرفت‌های نوین علمی دنیا و رفع نیاز‌های داخلی در بخش‌های مختلف از مهم‌ترین اهداف راه اندازی این دانشکده نوین است.

علی نژاد تاکید کرد: پذیرش دانشجو برای این دانشکده ازطریق ضوابط سازمان سنجش و آموزش کشور و به دو روش کارشناسی ارشد پیوسته و دکترای پیوسته انجام می‌پذیرد.

او گفت: ارائه بورسیه تحصیلی به دانشجویان نیز از دیگر امتیازاتی است که دانشجویان دانشکده فناوری‌های راهبردی از آن برخوردار می‌شوند.

یاد آور می‌شود وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تا کنون مجوز ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی را برای بیست دانشگاه کشور صادر کرده است.

زینب دیوارگر گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان