Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه ۸۵ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هفته دولت امسال در مازندران به بهره داری می‌رسد، گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۸۲۰ میلیارد ریال هزینه شد.

او افزود: ۶۹ طرح اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در حوزه راهداری بوده که شامل اجرای روکش آسفالت، احداث دیوار‌های حفاظتی، تعمیر و مرمت پل‌های بزرگ و احداث روشنایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی گفت: در حوزه معاونت فنی و نظارت این اداره کل  نیز ۸ طرح عمرانی مورد افتتاح قرار گرفته که مهم‌ترین آن‌ها تعریض جاده قائمشهر، جویبار و احداث دور برگردان متی کلا است.

بیشتر بخوانید

ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران زیر ذره بین راهداری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ادامه داد: عملیات اجرایی ۷ طرح  با مبلغ قرارداد ۳۲۰ میلیارد ریال در این هفته آغاز می‌شود که می‌توان به تعریض محور شیرگاه _ بابل، بهسازی و تعریض محور جاده نظامی، روکش آسفالت محور لاویج _ چمستان و احداث روشنایی در کمربندی فریدونکنار اشاره کرد.

او افزود: در بین ادارات تابعه این اداره کل، شهرستان‌های ساری، بابل، نور، نکا، تنکابن و گلوگاه بیشترین سهم  را در بهره برداری طرح‌ها دارند.

نجفی گفت: عملیات اجرایی ۷۳۳ طرح راهداری و عمرانی در دو بخش ملی و استانی امسال از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری مازندران هفته دولت حمل و نقل جاده ای کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران

علی محمد لطفی مسئول واحد حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از شناسایی ۵۶۲۷ مورد تخلف در حریم راه‌های این استان توسط گشت صیانت از حریم در فروردین ماه امسال خبر داد.

او افزود: ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران به صورت مستمر توسط گشت‌های راهداری شناسایی می‌شوند که در فروردین ماه سال جاری، ۱۰۵ مورد برخورد با دستفروشان حاشیه راه، ۳۷۰ مورد جمع آوری تابلو‌ها و بنر‌های غیرمجاز، ۱۴ مورد انسداد راه دسترسی غیرمجاز و ۵۸ مورد برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز صورت پذیرفت.

لطفی گفت: به استناد ماده ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها، ایجاد هرگونه ساختمان و دیوارکشی و تاسیسات به شعاع صد متر از انتهای حریم راه‌ها و حریم راه آهن‌های کشور و در طول کنارگذرهائی که وزارت راه و شهرسازی احداث کرده یا می‌کند و یا مسئولیت نگهداری آن را به عهده دارد بدون کسب مجوز از وزارت مذکور ممنوع است.

او با بیان این که درصورت عدم برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های استان، در بحث ایمنی با چالش جدی مواجه خواهیم شد، افزود: حفظ و حراست و پاکسازی از حریم راه‌ها نیازمند یک همت و عزم استانی و ملی بوده که می‌بایست تمامی دستگاه‌های ذیربط خود را ملزم به اجرای آن بدانند.

مسئول حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بر لزوم اجرای قوانین و مقررات ایمنی راه‌ها تاکید کرد و گفت: مردم فهیم استان قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه نسبت به اخذ مجوز لازم از این اداره کل اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد