Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال ویژه فرزندان شاهد، جانبازان و ایثارگران این استان جذب شد.

به گزارش برنا از  اراک ، مرتضی انصاری‌فر در نشست خبری با اصحاب رسانه، افزود: تاکنون ۶۷ متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال با مبلغ درخواستی ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس قانون جذب ۲۵ درصدی فرزندان شاهد در دستگاه‌های دولتی، در طول یک‌سال گذشته ۱۸۴ نفر از این قشر در دستگاه‌های دولتی از قبیل آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان آتش‌نشانی، مدیریت بیمه درمان تامین اجتماعی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی جذب شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بیان کرد: ۴۹۰ حق پرستاری خانواده‌های شاهد این استان براساس مواد ۲۲ و ۲۶ قانون ایثارگری در طول یک‌سال گذشته پرداخت و ۲۱ هزار و چهار کارت شناسایی هوشمند، ۷۷۴ کارت احراز جانبازی و ۱۰۲ پرستاری جانبازی در این استان برقرار شد.

انصاری‌فر با بیان اینکه حقوق ۲۲۲ جانباز استان مرکزی در طول یک سال گذشته برقرار شد، اظهار داشت: با مصوبه هیات دولت تسهیلات مسکن ایثارگران افزایش چشمگیری داشته به طوری که در شهرهای بیش از یک میلیون نفر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، شهرهای کمتر از یک میلیون نفر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، برای سایر شهرها یک میلیارد ریال و برای نقاط روستایی ۸۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مجتمع مسکونی ۲۶۴ واحدی ایثارگران این استان در اراک بیش از ۸۵ درصدی پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره‌برداری از آن، بخش قابل توجهی از ایثارگران این استان صاحب مسکن می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی افزود: ۹۵ درصد از ۶۸۴ گلزار شهدای این استان ساماندهی و بهسازی شدند و مابقی نیز در اسرع وقت انجام می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دولت در استان مرکزی میلیون ریال استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ مالکان و مستاجران منتظر این تغییر باشند

مهرداد بذرپاش با یادآوری افزایش وام مسکن شهری به ۵۵۰ و روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: نرخ سود این تسهیلات ۱۸ درصد است.

به گزارش خبرآنلاین، وی با بیان این‌که سال گذشته تسهیلات بانکی در بافت فرسوده با ضعف روبرو بود، ادامه داد: تلاش می‌کنیم این تسهیلات با افزایش روبرو شود و در کنار تسهیلات شهرسازانه، تسهیلات مالی قرار بگیرد.

وی با یادآوری این‌که ۵۰۰ شهرداری بسته ۱۹ بندی شهرسازانه را اجرا کرده‌اند، گفت: در این بسته پیش‌بینی شده شهرداری‌ها این امکان را داشته باشند تا پیشنهادات مدنظرشان را در صورت تصویب شورای تامین استان به آن بسته اضافه کنند که برخی از شهرداری‌ها از این ظرفیت استفاده کرده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: هر شهرداری این بسته را اجرا کرد، میزان صدور پروانه در بافت فرسوده افزایش یافت. به همین خاطر همکاران ما در شرکت بازآفرینی شهری جلساتی را با شهرداری‌ها برگزار کردند تا آن‌ها در موضوع نوسازی بافت فرسوده حضور پررنگی داشته باشند.

بذرپاش همچنین درباره قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، اظهار کرد: این قانون صرفه و صلاح مالکان و مستاجران را تامین و کمک شایانی به سامانه املاک و اسکان می‌کند. ضمن این‌که دست وزارت راه و شهرسازی و شهرداری‌ها را برای کمک به تنظیم بازار باز می‌کند.

دیگر خبرها

  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ مالکان و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • آخرین وضعیت متقاضیان تسهیلات مسکن در این بانک مشخص شد
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن