Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار سرمایه هفته را با چراغ قرمز آغاز کرد و شاخص کل بورس با ۳۰ هزار واحد کاهش در محدوده یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد باقی ماند.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز: معاملات  امروز (شنبه) بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۳۰ هزار و هشت واحد کاهش رقم یک میلیون و ۷۲۷ هزار واحد را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۷۳۷۶ واحد کاهش یافت و به رقم ۴۷۴ هزار و ۴۲۹ واحد رسید.

معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۲۸ هزار و ۴۰۶ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل ملی صنایع مس ایران و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بازار گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۳۳۴ واحد کاهش رقم ۱۸ هزار و ۴۴۳ واحد را ثبت کرد.

معامله گران این بازار ۳۱۱ هزار معامله انجام دادند که ۳۹ هزار و ۶۸۹ میلیارد ریال ارزش داشت.

پتروشیمی مارون، سرمایه گذاری صبا تامین، سهامی ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن گهر زمین، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی ف2رابورس گذاشتند.

برچسب ها: بورس ، شاخص بورس ، بورس تهران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Jkd

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بورس شاخص بورس بورس تهران واحد کاهش هزار واحد شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی

در جریان معاملات امروز ۱۱ اردیبهشت شاخص کل بورس ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحدی کاهش یافت و سطح ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار واحدی قرار گرفت شاخص کل هم وزن نیز با با کاهش ۶ هزار و ۱۸ واحد در تراز ۷۵۰ هزار و ۸۰۴ واحد ایستاد سه نماد فولاد، فملی و شپنا امروز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند و سه نماد ذوب، فولاد و خزامیا پراکنش‌ترین نماد‌های بورس بودند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با کاش ۱۸۹ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۹۹ واحدی ایستاد فجهان، خاور، مادیرا هم سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص فرابورس بودند.

امروز گروه خودرو باد ارزش معاملاتی ۲۶۹ میلیارد تومان برترین گروه میان صنایع بود و بعد از آن صنعت فلزات اساسی و شیمیایی در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

در بورس سه نماد افران، سیر و فردا برترین تقاضا و سه نماد افران، سپر و کارین برترین عرضه را به خود اختصاص دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳