Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار آران و بیدگل از افتتاح ۵۰ پروژه به اعتبار بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، اسماعیل بایبردی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در این هفته بیش از 50 پروژه دولتی و خصوصی با هزینه‌ای بالغ بر 180 میلیارد تومان در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افتتاح پروژه‌های آموزش و پروش این شهرستان با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال خبر داد و افزود: یک مدرسه شش کلاسه با 40 میلیارد ریال اعتبار و یک مدرسه 9 کلاسه با 50 میلیارد ریال اعتبار از شاخص ترین پروژه‌های آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از کلنگ‌زنی چهار مدرسه با اعتبار 270 میلیارد ریال اعتبار و دو مجتمع آموزشی با اعتبار 450 میلیارد ریال اعتبار خبر داد و ابراز داشت: پروژه‌های میراث فرهنگی با اعتبار 103 میلیارد ریال درآران و بیدگل در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد که شامل دو اقامتگاه بومگردی و دفتر خدمات گردشگری و کنگ‌زنی دو مجتمع گردشگری در ابوزیدآباد و مرنجاب است.

14 پروژه منابع طبیعی وآبخیزداری در هفته دولت افتتاح می‌شوداستاندار آذربایجان شرقی: 2474 پروژه همزمان با هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می شود457 پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در هفته دولت در استان قزوین افتتاح می‌شوند

وی ضمن اشاره به پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آران و بیدگل با 26 میلیارد ریال اعتبار گفت: پروژه‌های امور آب و فاضلاب شهرستان آران و بیدگل نیز با اعتباری بالغ بر 103 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که شامل حفر تجهیز چاه و اصلاح شبکه توزیع آب است.

بایبردی با بیان اینکه در حوزه‌های دیگر نیز پروژه‌های مهمی به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: هفته دولت با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان متقارن شده است و لازم است شهروندان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شور و شعور حسینی را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/801/ ت

R7760/P/S6,1369/CT11 بیشتر بخوانید... ۱۰۴۴ پروژه عمرانی و اقتصادی هفته دولت در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد ۹۹۱ پروژه در هفته دولت در استان مرکزی افتتاح و آغاز می‌شود ۲۰۸ پروژه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان هفته دولت افتتاح می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۱۰۴۴ پروژه عمرانی و اقتصادی هفته دولت در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد ۹۹۱ پروژه در هفته دولت در استان مرکزی افتتاح و آغاز می‌شود ۲۰۸ پروژه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان هفته دولت افتتاح می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۲ سمنان| پشت صحنه سریال فاخر "سلمان فارسی" به روایت تصاویر ۳ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۴ فرمانده هوانیروز ارتش: اورژانس هوایی هوانیروز در ۱۷ استان مستقر شد / هوانیروز ارتش به رفع محرومیت ورود کرد ۵ احتمال ریزش غار یخی کوهرنگ; گردشگران از حضور در مجاورت یخچال‌های طبیعی خودداری کنند ۶ ماموستا رستمی: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، کرامت، سخاوت و الگوی جامعه بشریت است ۷ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۸ کوهنورد ایرانی پرچم "یا حسین(ع)" را بر فراز بلندترین قله کشور عراق به اهتزاز درآورد مهمترین اخبار استانها گزارش| مصائب مردم ‌هیرمند در روزهای گرم و کرونایی / ‌تغییر رنگ و طعم آب / گویی از لوله‌های آب "شیر" بیرون می‌آید + فیلم آیت‌‌الله یزدی: عزاداری ‌اباعبدالله الحسین (ع‌) ‌به راحتی تعطیل‌شدنی نیست / اجتماع عزاداران ‌به بهترین نحو ممکن برگزار شود گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از فداکاری پزشکان‌ در ایام کرونا / بهترین هدیه مردم به مدافعا‌ن سلامت از واحدهای زلزله‌زده کرمانشاه چه خبر؟ / بازسازی ۱۴۸۷ واحد تخریبی هنوز ‌باقی مانده است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/ دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند غریب‌آبادی: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته به تهران می‌آید گفتگو|پیامدهای عادی سازی روابط ابوظبی و تل‌‌آویو/ احتمال شروع مخالفت‌های داخلی مردمی در امارات متن طرح دو فوریتی نمایندگان برای خروج خودکار از برجام با فعال شدن مکانیسم ماشه آیت‌‌الله یزدی: عزاداری ‌اباعبدالله الحسین (ع‌) ‌به راحتی تعطیل‌شدنی نیست / اجتماع عزاداران ‌به بهترین نحو ممکن برگزار شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری می رسد شهرستان آران و بیدگل میلیارد ریال اعتبار هفته دولت افتتاح افتتاح می شود هفته دولت هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان