Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از شرکت 55 هزار و 518 داوطلب کرمانی در این رقابت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در بازدید  از حوزه کنکور سراسری، گفت: 55518 نفر داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی، گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی،  علوم انسانی، زبان انگلیسی و گروه آزمایشی هنر شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که بالغ بر 20 هزار نفر از داوطلبان از آقایان و مابقی خانم‌ها هستند، گفت: در 20 شهرستان استان کنکور امسال با رعایت مقررات مقابله با کرونا برگزار می‌شود که 12 حوزه توسط آموزش و پرورش و در شهرستان های بافت، بم، رابر، راور، رودبار، ریگان، عنبرآباد، قلعه گنج، ناحیه یک، من جان، نرماشیر و کهنوج برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استانکرمان در ادامه ضمن تاکید بر رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری کنکور، توضیح داد: حوزه های آموزش و پرورش استان کرمان در این نوبت آزمونی بالغ بر  هزار داوطلب گروه علوم تجربی را پوشش داده اند و در سراسر حوزه های امتحانی ایستگاه های سلامت مستقر شده اند تا روند تب سنجی داوطلبان را انجام دهند.

اسکندری‌نسب در پایان یادآور شد: تمام تلاش متولیان برگزاری کنکور سراسری در راستای اجرای صحیح شیوه نامه های آزمونی و هم چنین دستورالعمل های بهداشتی متمرکز شده است و امیداوریم داوطلبان گرامی نتایج خوبی در این آزمون بهدست آورند تا زمینه رشد علمی استان بیش از پیش فراهم شود.

وی در پایان برنامه ریزی، پشتکار و حمایت خانواده را از عوامل موفقیت دانش آموزان در کنکور عنوان کرد.

شایان ذکر است در این بازدید محمدمهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و قاسم بصیری رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان مدیرکل آموزش و پرورش استان را همراهی کردند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکندری نسب آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در گلستان گفت: آزمون نوبت اول کنکور سراسری در ۲۱ حوزه اصلی و ۵۵ حوزه فرعی در استان برگزار شد و صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت ۱۲ هزار و ۲۵۶ داوطلب گروه علوم تجربی پایان یافت.

کاشانی نژاد افزود: در استان گلستان ۲۷ هزار و ۲۰۲ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۷۷ داوطلب زن (۶۳/۱۵ درصد) و ۱۰ هزار و ۲۵ داوطلب مرد (۳۶/۸۵ درصد) هستند.

او گفت: در گروه‌های آزمایشی ریاضی ۱۶۱۲ نفر، در در گروه انسانی ۱۰۸۴۲ نفر، در گروه زبان‌های خارجی ۱۷۳۵ نفر و در گروه هنر ۷۵۷ نفر داوطلب ورود به دانشگاه از طریق کنکور سراسری ۱۴۰۳ هستند.

نوبت دوم کنکور سراسری تیرماه برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • رقابت هفت هزار و ۶۰۹ داوطلب قمی در کنکور علوم تجربی
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • روز دوم نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ تفاوت جالب میان داوطلبان زن و مرد؛ این رشته کمترین داوطلب را دارد
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند