Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: طرح معینه با هدف ثبت و ضبط خاطرات مادران و همسران شهدای والامقام اجرا می‌شود که نقش بانوان در نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی خطیر و حساس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی واحد ظهر امروز در جلسه کمیته تخصصی بانوان و دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: نقش بانوان در هشت سال دفاع مقدس مثال‌زدنی است و باید بانوان بار دیگر با فعالیت در بستر فضای مجازی وظیفه و رسالت خود را ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که اهمیت به اجرای طرح معینه با هدف ثبت و ضبط خاطرات مادران و همسران شهدای والامقام یک اولویت اساسی است بیان کرد: در این زمینه نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک اولویت اساسی است و با تمام توان خود باید در تحقق این مهم گام برداریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: اهمیت به برنامه‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی بیشتر از گذشته باید مورد توجه واقع شود و در این زمینه بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به عنوان یک اولویت اساسی و مهم باید مبنای کار قرار گیرد.

واحد تصریح کرد: در عصر کنونی که هجمه‌های روانی در بین بانوان که بنیان اساسی خانواده‌ها هستند بسیار بیشتر شده است باید با تمام تلاش و جدیت در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان گام برداشته و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

باغ‌موزه دفاع مقدس گیلان 40 درصد پیشرفت فیزیکی داردمرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران با کمک 50 میلیارد تومانی خیران ساخته می‌شودداوری اولیه نخستین دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی دفاع مقدس آغاز شد

وی اظهار کرد: تدوین برنامه‌های اساسی و کارشناسانه برای بی‌اثر کردن این نقشه‌ها و توطئه‌ها اولویت اساسی است که باید با برنامه‌ریزی در این زمینه هجمه روانی و تبلیغاتی دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی را خنثی‌سازی کنیم.

انتهای پیام/132/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... گام بلند نیروی دریایی سپاه در چهل سالگی دفاع مقدس نمایشگاه دائمی دفاع مقدس فارس می‌تواند جلوه‌های واقعی دفاع مقدس را به جامعه منتقل کند سرلشکر موسوی: رسانه ملی در پوشش فداکاری‌های نیروهای مسلح در دفاع مقدس فعال تر عمل کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گام بلند نیروی دریایی سپاه در چهل سالگی دفاع مقدس نمایشگاه دائمی دفاع مقدس فارس می‌تواند جلوه‌های واقعی دفاع مقدس را به جامعه منتقل کند سرلشکر موسوی: رسانه ملی در پوشش فداکاری‌های نیروهای مسلح در دفاع مقدس فعال تر عمل کند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۲ سمنان| پشت صحنه سریال فاخر "سلمان فارسی" به روایت تصاویر ۳ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۴ فرمانده هوانیروز ارتش: اورژانس هوایی هوانیروز در ۱۷ استان مستقر شد / هوانیروز ارتش به رفع محرومیت ورود کرد ۵ احتمال ریزش غار یخی کوهرنگ; گردشگران از حضور در مجاورت یخچال‌های طبیعی خودداری کنند ۶ ماموستا رستمی: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، کرامت، سخاوت و الگوی جامعه بشریت است ۷ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۸ کوهنورد ایرانی پرچم "یا حسین(ع)" را بر فراز بلندترین قله کشور عراق به اهتزاز درآورد مهمترین اخبار استانها جزئیات جدید از شلیک گارد ساحلی امارات به لنج صیادان ایرانی / لنج در آب‌های بین‌المللی بود / ‌اماراتی‌ها ‌محل اصابت گلوله‌ها را بتونه‌کاری ‌کردند‌‌ گزارش| مصائب مردم ‌هیرمند در روزهای گرم و کرونایی / ‌تغییر رنگ و طعم آب / گویی از لوله‌های آب "شیر" بیرون می‌آید + فیلم آیت‌‌الله یزدی: عزاداری ‌اباعبدالله الحسین (ع‌) ‌به راحتی تعطیل‌شدنی نیست / اجتماع عزاداران ‌به بهترین نحو ممکن برگزار شود گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از فداکاری پزشکان‌ در ایام کرونا / بهترین هدیه مردم به مدافعا‌ن سلامت مهمترین اخبار تسنیم روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/ دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند غریب‌آبادی: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته به تهران می‌آید/گروسی: دوشنبه به ایران می‌روم گفتگو|پیامدهای عادی‌سازی روابط ابوظبی و تل‌‌آویو/ احتمال شروع مخالفت‌های داخلی مردمی در امارات جزئیات جدید از شلیک گارد ساحلی امارات به لنج صیادان ایرانی / لنج در آب‌های بین‌المللی بود / ‌اماراتی‌ها ‌محل اصابت گلوله‌ها را بتونه‌کاری ‌کردند‌‌ متن طرح دوفوریتی نمایندگان برای خروج خودکار از برجام با فعال‌شدن مکانیسم ماشه درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نشر ارزش های دفاع مقدس اولویت اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ملی دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های دهه کرامت را روز پنج‌شنبه با آئین خطبه‌خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از گذشته مراسم آغاز و پایان دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، افزود: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در تمام روزهای دهه کرامت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این برنامه‌ها تلاش شده است از ظرفیت اصحاب رسانه و رسانه ملی نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که دهه کرامت امسال پررونق‌تر و باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شده و مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی