Web Analytics Made Easy - Statcounter

رتبه های زیر 1000 کنکور سراسری تربت حیدریه توسط خیر نیک اندیش "مهدی مروج تربتی" عضو هیئت امنای بنیاد خیرین حامی دانشگاه بورسیه تحصیلی می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرزو علومی، کارشناس بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: همزمان با برگزاری کنکور سراسری، عضو اصلی هیئت امنای بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه و بنیانگذار احداث 8 سالن ورزشی زنده یاد بابک مروج تربتی در خراسان رضوی اعلام داشت که دانش آموزان تحت نظر آموزش و پرورش تربت حیدریه دارای رتبه های زیر 1000 کنکور سراسری99 در تمامی رشته های تحصیلی توسط این خیر بورسیه تحصیلی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح این اقدام خداپسندانه بیان داشت: چنانچه رتبه های زیر 1000 کنکور سراسری دانشگاه های تربت حیدریه شامل؛ دانشگاه عالی، علوم پزشکی، آزاد، پیام نور، فنی و مهندسی، فرهنگیان  را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند بمدت چهار سال جایزه تحصیلی هر ماه 250 هزار تومان را دریافت می کنند

علومی خاطر نشان کرد: اما اگر رتبه های زیر 1000 در سایر مناطق  پذیرفته شوند بمدت یک سال هر ماه 250 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

مهدی مروج تربتی یکی از صنعتگران خراسان رضوی است که در یک سال گذشته با احداث 8 سالن ورزشی استاندارد ویژه مسابقات بین المللی برای دانش اموزان در سطح این استان فضای ورزشی نظام تعلیم و تربیت را 6 درصد افزایش داده است.

این خیر نیک اندیش تربت حیدریه در اسفندماه 98 با اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان از کادر درمانی تربت حیدریه و مشهد بمنظور مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.

همچنین این عضو هیات امنای بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت‌ حیدریه در آستانه عید سعید فطر در خردادماه به 422 دانشجوی کم بضاعت مراکز آموزش عالی شهرستان کارت هدیه اهدا کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رتبه های زیر 1000 کنکور سراسری بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دکتر موذنی رییس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده است در صورت تمایل دانشجویان آمریکایی و اروپایی که در حمایت از مردم مظلوم غزه، از طرف دانشگاه‌های خود به اخراج تهدید شده اندرا جذب و بورسیه کند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز هم از این پیشنهاد رئیس دانشگاه ابراز خوشنودی کردند.
همچنین دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی دارد این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.
دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استان بوشهر رتبه ۱۳ کشور در کنکور سراسری را دارد
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی
  • تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب + ویدئو | رتبه ۲۵ کنکور در حادثه گازگرفتگی درگذشت
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • فرصت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی تا ۱۸ اردیبهشت
  • «پدیده کنکور ۱۴۰۲» و پدرش جان باختند