Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتایی، از برگزاری کنگره ملی ۶هزار و ۳۰۰ شهید لرستان خبر داد و گفت: ۲۰ شهریور، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این کنگره است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «احمدحسین فتایی»، امروز(1شهریور) در جمع خبرنگاران از برگزاری کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان خبر داد و اظهار داشت: فراخوان طراحی این کنگره از سوی ستاد برگزاری این کنگره اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگی و ارشاد اسلامی لرستان افزود: ۱۰۰ اثر راه یافته در این فراخوان در قالب یک نمایشگاه برپا خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه از سه اثر برتر این فراخوان به عنوان آثار برتر تقدیر خواهند شد، ادامه داد: حجم مجاز برای ارسال آثار این فراخوان ۶ مگابایت است.

 

فتایی بیان کرد: آثار ارسالی باید بر اساس نمادهای ایثار و شهادت بوده و قابلیت استفاده در مجامع علمی و بین‌المللی را داشته باشد.

 

وی آخرین مهلت ارسال آثار این فراخوان ۲۰را  شهریور اعلام کرد و گفت: نتایج این فراخوان ۳۰ شهریور اعلام خواهد شد.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهدا یادواره شهدا لرستان ارسال آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس