Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رییس و معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از تحویل ۲۸۵ دستگاه کمپرسی سبک ساخت داخل به این سازمان و واگذاری آنها به شهرداریهای زیر۵۰ هزار نفر جمعیت و دهیاریها همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، مسعود نصرتی با بیان این مطلب در مراسم واگذاری خودروهای مذکورکه معاونان امور شهرداری ها و دهیاریهای سازمان هم حضور داشتند، افزود: این ماشین آلات در راستای قراردادهای امضا شده میان سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و شرکت های داخلی تولید و حواله های واگذاری آنها به شهرداری های زیر50 هزار نفر جمعیت و دهیاریها در حال صادر شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در این دولت علیرغم شرایط سخت اقتصادی و به منظور حمایت از مدیریت شهری و روستایی و ایجاد توازن در ارایه خدمات به مناطق شهری و روستایی از طریق شهرداری های زیر50 هزار نفر جمعیت و دهیاری ها به موضوعاتی نظیر مدیریت پسماندها و نظافت شهری، توسعه فضای سبزشهری، مبلمان شهری و بهسازی معابر شهری و همچنین تأمین تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز شهرداری ها و دهیاری ها توجه ویژه ای کرده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، نصرتی ابراز امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت‌های کارخانه ها و شرکتهای تولیدی کشور و نیاز مدیریت شهری و روستایی به تولیدات این شرکتها، بتوان با تأمین بخشی از نیازهای مدیریت شهری و روستایی از طریق انعقاد قرارداد، ضمن تحقق شعار سال 99 با عنوان "رونق تولید" حمایتهای لازم را از افزایش سطح خدمات رسانی شهرداری ها و دهیاری ها به مردم عزیزمان به عمل آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان شهرداريها شهرداري شهرداری ها و دهیاری ها سازمان شهرداری شهری و روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول در پایتخت با مدیریت شهری

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه امروز در مجموعه شهرداری اتفاقات بزرگی رقم خورده، که باید برای مردم بازگو شود که آثار و برکات آن در زندگی همشهریان مشهود خواهد بود، اظهارداشت: به طور مثال قطعا هیچ کس نمی تواند موضوع آسفالت را منکر شود،درگذشته متوسط آسفالت 700 هزار تن بوده اما امروز به یک میلیون و هفتصد هزارتن رسیده است و یا افتتاح پی در پی پروژه ها در شنبه های امید و افتخار و گشایش هایی که در پروژه ها اتفاق افتاده و .....

فروزنده در ادامه افزود: همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل، اتوبوس برقی، تاکسی برقی، تقاطع همسطح، تکمیل پروژه های نیمه تمام یادگار، شوشتری و بعثت که اخیرا اضافه شده تمامی این موارد از جمله اقداماتی است که در حوزه شهر سازی انجام شده و حوزه مالی در همه موارد و مسائل نقش اساسی و کلیدی بر عهده داشته است.

وی به تحقق بودجه سال 1402 در دی ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال 1402 برای اولین بار 30 همت متمم ارائه شده است و امسال حتما به رقمی بالاتر از این میزان خواهیم رسید.

معاون شهردار تهران گفت: برای امسال بودجه 151 هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است که رقم 80 هزار میلیارد تومان فقط به پروژه های عمرانی اختصاص دارد، افق ما در زمینه بسیار روشن است هر چند این امر وظیفه ما را سنگین تر خواهد کرد اما به لطف الهی، همدلی،همراهی و صمیمیت همکاران خدوم شهرداری به تحقق این مهم دست خواهیم یافت، زیرا هدف نهایی ما ارائه خدمت بیش از پیش به مردم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری