Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:53:19 GMT

هیئتی جریان ساز با قدمتی بیش از ۳۷ سال در همدان

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۹۹۳۴

هیئتی جریان ساز با قدمتی بیش از ۳۷ سال در همدان

هیئت رزمندگان همدان با بیش از ۳۷ سال قدمت از روزهای نخستین دفاع مقدس در همدان برپا شده و امشب نیز به سان شب های جنگ میزبان شهیدی از جزیره مجنون است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ هیئت رزمندگان همدان یکی از هیات های جریان ساز و تاثیر گذار در سطح شهر همدان است که از روزهای دفاع مقدس به همت شهید حاج حسین همدانی برپا شده و شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبهای محرم دفاع مقدس پیکر همه شهدا را به این هیات می آوردند وبعد تشیع می کردند امسال نیز در آستانه محرم این هیات میزبان شهیدی از جزیره مجنون است که بعد از ۳۴ به آغوش خانواده برگشت و حالا بعد از زیارت امام رضا (ع) به همراه مادرش در شب سوم محرم به حسینیه ثارالله همدان می آید.

مصطفی میرزایی مسئول هیئت رزمندگان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: هیات رزمندگان از دهه ۶۰ تشکیل شده و از آغازین روزهای جنگ تحمیلی کار خود را شروع کرده.

وی ادامه داد: هیات رزمندگان به همت شهید حاج حسین همدانی برپا شده و به مدت ۳۷ سال است که جلسات دهه اول محرم را برگزار می کند.

میرزایی افزود: مکان هیات حسینیه ثارالله، محل سپاه انصارالحسین همدان است و امسال نیز با شرایط سخت کرونایی توانستیم مجوز برپایی مراسم را با رعایت پروتکل های بهداشتی بگیریم.

مسئول هیات رزمندگان همدان گفت: مراسمات بصورت منظومه ای و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی ادامه داد: امشب و در شب سوم محرم هیات رزمندگان افتخارمیزبانی شهیدی را دارد که بعد از ۳۴ سال تفحص شده و به همراه مادرش بعد از زیارت امام رضا (ع) امشب در حسینیه ثارالله همدان مراسم وداعش برگزار می شود.

میرزایی گفت: پیکر شهید علی محمدقنبری پس از ۳۴سال شناسایی شد و پیکر مطهر این شهید چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین به وطن بازگشت.

وی افزود: شهید علی محمد قنبری از شهدای لشگر ۳۲ انصارالحسین(ع) است که در ۲۱شهریور ۱۳۶۵ به عنوان پاسدار وظیفه در عملیات ۲۰ شهریور جزیره مجنون شرکت و به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رزمندگان همدان هیات رزمندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی

دریافت 12 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همدان در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه ظهر امروز دوشنبه در محل مقبره شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

کد خبر 6091970

دیگر خبرها

  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • اسرائیل در حال آماده شدن برای اعزام هیئتی به قاهره است
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی