Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح توسعه و بهسازی بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان فومن با حضور استاندار گیلان و فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، صبح امروز (شنبه) با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان فومن به همت نزاجا و با هزینه پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن، ظرفیت تعداد تخت‌های این بخش از ۹ به  ۱۸ عدد، وسعت آن از ۴۸۰ به ۶۳۰ مترمربع و اتاق عمل سرپایی از یک به دو افزایش پیدا کرده است.

استاندار گیلان در جریان شیوع بیماری کووید ۱۹، در نامه‌ای خطاب به امیر سرتیپ حیدری فرمانده نزاجا ضمن قدردانی از اهداء امکانات و تجهیزات پزشکی و اعزام نیروهای خدوم نیروی زمینی ارتش به گیلان برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا و باتوجه به اعلام آمادگی نماینده تام الااختیار هوانیروز ارتش برای بازسازی مرکز بهداشتی و درمانی شهر ماکلوان  و کمک به تجهیز پاسگاه انتظامی ماسوله، بازسازی و تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی (ع)  شهرستان فومن را نیز مورد تأکید قرار داده بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: اورژانس بیمارستان امام حسن بیمارستان امام حسن مجتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خدمات حوزه سلامت این استان بسیار مطلوب است و این خدمات باید برای مردم تبیین و معرفی شود.

رضا شریفی افزود: افتتاح اورژانس بانوان جزو نیازهای اصلی سیستان و بلوچستان و کاری ماندگار است و برای راه اندازی سایر پایگاه‌ها در استان و زاهدان با دانشگاه علوم پزشکی جهت خرید آمبولانس و تامین فضای فیزیکی همکاری خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توسعه کشاورزی با حفظ و بهسازی قنات ها
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس