Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@06:21:50 GMT

اتهام زنندگان به حزب الله خودشان متهم شدند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۰۸۰۹

اتهام زنندگان به حزب الله خودشان متهم شدند

خبرگزاری آریا- شیخ نعیم قاسم تاکید کرد، حزب الله خواستار دولتی موثر و قادر به انجام اصلاحات، مبارزه با فساد، حسابرسی مالی و تا حد امکان جامع است تا بتواند از آن حمایت کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم احیای دومین شب محرم اعلام کرد، حزب الله خواستار دولتی موثر و قادر به انجام اصلاحات، مبارزه با فساد، حسابرسی مالی و تا حد امکان جامع است تا بتواند از آن حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیخ نعیم قاسم در ادامه بر اهمیت صبر و عدم وارد شدن به فتنه تأکید کرد و گفت، برخی کسانی که به خیابان‌های لبنان آمدند از آن‌ها خواسته شده بود که اهانت کنند و سنگ بیندازند تا عده دیگری به آن‌ها پاسخ دهند و اگر این اتفاق رخ می‌داد، آن‌ها پیروز می‌شدند.
وی افزود، ما پاسخ ندادیم و به سطح آن تنزل پیدا نکردیم، زیرا ما از خدا می‌ترسیم و خواستار حق هستیم، هر کسی از خدا بترسد به نتیجه می‌رسد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان سپس به دروغ‌های سیاسی و رسانه‌ای این روز‌ها و اتهام‌زنی به حزب‌الله مبنی بر اینکه حزب‌الله در بندر بیروت انبار مهمات داشته، گریز زد و گفت، پس از ساعاتی مشخص شد که خبر دروغ بوده و سپس گفتند، نیترات ذخیره شده در بندر متعلق به حزب‌الله بوده، اما باز هم مشخص شد که مال حزب‌الله نبوده است.
شیخ نعیم قاسم تأکید کرد: تمام فرضیه‌هایی که مطرح کردند نادرست بود؛ آن‌ها فرضیه واحدی مطرح کردند اینکه حزب‌الله مسؤول است و سپس به عنوان بخشی از روند مقابله با حزب‌الله با هدف تضعیف آن، دنبال ادله و احتمالات گشتند، اما همه چیز به سمت خود آن‌ها بازگشت و مشخص شد که مسؤول، خودشان هستند و باید محاکمه شوند.
وی درباره نزاع با دشمن صهیونیستی هم گفت: ما به اسرائیل و کسانی که آن را پذیرفته‌اند اجازه تجاوزِ بدون هزینه را نخواهیم داد و تسلیم ناامیدان در نابودی پیروزی و عزتمان نمی‌شویم؛ شما تمام دلایل قدرتی را که مانع از تحقق اهداف آن‌ها خواهد شد، خواهید دید.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد، خواستار حمایت لبنان، حاکمیت و استقلال آن هستیم؛ آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند که اسرائیل همچنان اشغال‌کننده خاک ما باقی بماند به شرط آنکه ما طرفی نباشیم که از این سرزمین حفاظت می‌کنیم.
 
به رژیم صهیونیستی فرصت تجاوز نخواهیم داد
معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: به هیچ قیمتی به رژیم صهیونیستی و سازش کنندگان با آن، فرصت تجاوز نخواهیم داد و نقاط قوتی را که مانع تحقق اهدافشان می‌شود، رو خواهیم کرد.
شیخ نعیم قاسم در مراسم گرامیداشت شب دوم از شب‌های عاشورا تاکید کرد: ما دولتی کارآمد و تاثیرگذار می‌خواهیم که بتواند اصلاحات و ممیزی مالی را اعمال و با فساد مبارزه کند. ما دولتی می‌خواهیم که بتوانیم در آن مشارکت داشته باشیم، از آن حمایت کنیم، در حد امکان فراگیر باشد و تمام فاکتور‌های نماینده مردم بودن را داشته باشد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان بر اهمیت بردباری و ورود نکردن به اغتشاشات تاکید و خاطرنشان کرد: برخی از کسانی که به میدان‌ها آمدند هدفشان دادن فحش و ناسزا، پرتاب کردن سنگ و در دست گرفتن ماکت‌های نمادین اعدام بود به این امید که کسی به آنان واکنش نشان دهد و نتیجه نگرفتند. ما واکنش نشان ندادیم و خودمان را در سطح آنان پایین نیاوردیم، زیرا از خدا می‌ترسیم و دنبال حق هستیم. هر کس از خدا بترسد، به نتیجه می‌رسد.
شیخ نعیم قاسم ضمن تاکید بر بردباری در برابر اغتشاشات اظهارداشت:‌ منظور از بردباری، انتظار نیست بلکه تلاش برای نشان دادن واقعیت به اغتشاشگران است.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به دروغ پردازی‌های رسانه‌ای و سیاسی علیه این حزب، متهم کردن آن به داشتن مهمات در بندر و انتشار این خبر که نیترات منفجر شده متعلق به حزب الله بوده است –که البته همه آن‌ها تکذیب شد- گفت: برخی می‌خواهند فاجعه بندر را به حزب الله نسبت دهند. تمام فرضیه هایشان اشتباه است. آنان فرضیه «مسبب بودن حزب الله» را در نظر گرفتند و دنبال شواهد و احتمالات ثابت کننده آن گشتند - این، بخشی از تلاش برای مقابله با حزب الله به منظور تضعیف آن است-، اما مکرشان به خودشان بازگشت و مشخص شد آنان مسبب این فاجعه هستند.
شیخ نعیم قاسم تشکیل پرونده برای این افراد و تعیین مجازات برای آنان را خواستار شد و درباره نزاع با دشمن صهیونیست تاکید کرد: ما به هیچ قیمتی به رژیم اسرائیل و سازش کنندگان با آن فرصت تجاوز نخواهیم داد، هرگز در برابر کسانی که در نابود کردن عزت و پیروزی ما ناکام ماندند، زانو نخواهیم زد و تمام نقاط قوتی را که نمی‌گذارد آنان به اهدافشان دست یابند، به شما نشان خواهیم داد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان در پایان افزود: ما خواستار حفظ لبنان، حاکمیت و استقلال کشور هستیم، در حالی که آنان برایشان مهم نیست که رژیم صهیونیستی همچنان مناطق ما را در اشغال خود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اتهام زنندگان معاون دبیرکل حزب الله لبنان شیخ نعیم قاسم حزب الله مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۸:۱۵ صبح امروز چهارشنبه (به وقت محلی) محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پادگان «برانیت» با سلاح موشکی و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از صدور بیانیه حزب الله از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های نطوعا،‌ متات، الکوش و حرفیش در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی از جنوب لبنان خبر داده بودند.

کد خبر 6093793

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم