Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:44:29 GMT

سوارس: اگر بارسلونا مرا نمی‌خواهد، بارتومئو مستقیم به خودم بگوید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۰۸۳۲

سوارس: اگر بارسلونا مرا نمی‌خواهد، بارتومئو مستقیم به خودم بگوید

‍‍‍‍‍‍

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید اگر خوسپ ماریا بارتومئو او را نمی‌خواهد، باید مستقیما این موضوع را با وی در میان بگذارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا و جانشین کیکه ستین، حالا انتظار می‌رود تغییرات بیشتری در ترکیب آبی‌واناری‌ها رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا هم اخیراً به ایجاد تغییرانی در این تیم اشاره کرده بود، این در حالی است که گفته می‌شود چند بازیکن از جمله لوئیس سوارس در این تابستان از ترکیب بارسا جدا خواهند شد.

سوارس 33 ساله که در فصل اخیر در 36 بازی 21 گل برای بارسا به ثمر رساند، در گفت‌وگو با نشریه اسپانیایی «ال‌پایس» گفت: بارتومئو صحبت‌هایی درباره برخی از نام‌ها کرده، درباره اینکه تغییراتی می‌تواند در تیم ایجاد شود، اما کسی از باشگاه به من نگفته که می‌خواهند بدون من به کارشان ادامه دهند. اگر باشگاه تمایلی به انجام این کار دارد، بهتر است که رئیس باشگاه مستقیم این موضوع را به خودم بگویم.

وی افزود: من 6 سال است که در بارسلونا هستم و حالا فکر می‌کنم که بهتر است بگویند چه فکری در سرداند. اگر من یکی از آن بازیکنانی هستم که باشگاه می‌خواهد در لیست خروجی بگذارد، بهتر است به من بگویند. به هر حال هنوز چیزی معلوم نیست. همچنین بهترین‌ها را برای باشگاه‌ می‌خواهم و برنامه امروزم این است که به کارم در بارسا ادامه دهم، اما اگر باشکاه فکر می‌کند که من می‌توانم در لیست فروش باشد، مشکلی برای صحبت کردن با تصمیم‌گیرندگان ندارم.

موافقت چند عضو هیئت مدیره بارسلونا با فروش مسی/ پیام مبهم سوارس درباره آینده‌اش

مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا که یک سال دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی مانده است، تصریح کرد: تا زمانی که باشگاه روی من حساب کند، می‌خواهم در بارسلونا بمانم. می‌خواهم تا جایی که بتوانم در این تیم مشارکت داشته باشم. از زمانی که به بارسلونا آمدم، حمایت هواداران را احساس کرده‌ام که این قدرت زیادی به من برای ادامه کار می‌دهد.

سوارس 33 ساله در پایان خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد فصل بعد نیمکت‌نشین بشوم، آن را خواهم پذیرفت، چیزی که همیشه در دوران حرفه‌ای‌ام پذیرفته‌ام. رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی همیشه خوب است و اگر سرمربی تشخیص دهد که من باید از روی نیمکت کار را آغاز کنم، مشکلی برای کمک به تیم با نقشی که به من داده می‌شود، ندارم. هنوز هم فکر می‌کنم قادر به انجام کارهای زیادی برای این باشگاه هستم.

گفته می‌شود آژاکس با پیشنهادی 15 میلیون یورویی در پی بازگرداندن سوارس به این تیم هلندی است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لوئیس سوارز بارسلونا بیشتر بخوانید... آغاز تمرینات پیش‌فصل بارسلونا با کومان از یک هفته دیگر/ هنریک لارسن نیز رسماً به کاتالان‌‌ها پیوست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آغاز تمرینات پیش‌فصل بارسلونا با کومان از یک هفته دیگر/ هنریک لارسن نیز رسماً به کاتالان‌‌ها پیوست واژه های کاربردی مرتبط لوئیس سوارز بارسلونا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اتفاق عجیب در حاشیه فینال لیگ اروپا؛ بازیکن سویا خطاب به کونته: بیا ببینم موهایت واقعی است یا کلاه‌گیس! + عکس ۲ تناقض‌گویی و فرافکنی مهدی تاج با اشاره به یک گزارش/ متهم، مدعی‌العموم شد! ۳ ۶ عضو استقلال در لیگ برتر کشتی؛ شاید ۲ خارجی هم بیایند ۴ مخالفت سازمان لیگ با درخواست استقلال و پرسپولیس/ دربی در تاریخ اعلام شده برگزار می‌شود ۵ موافقت چند عضو هیئت مدیره بارسلونا با فروش مسی/ پیام مبهم سوارس درباره آینده‌اش ۶ مهدی‌پور در صدد جدایی از ذوب‌آهن ۷ نیمار: مسی و رونالدو متعلق به این سیاره نیستند/ برای تاریخ‌سازی به PSG آمدم ۸ آذری: در پرونده ویلموتس بارقه امیدی وجود دارد/ می‌توان از پتانسیل‌های حقوقی اتحادیه اروپا استفاده کرد مهمترین اخبار ورزشی صالحی‌امیری: شفاف‌سازی‌ نباشد فوتبال حیاط‌خلوت دلالان می‌شود/ رؤسای فدراسیون‌ها به تعهدات‌شان عمل کنند/ در ورزش قرارداد محرمانه نداریم ‎آجورلو: فوتبال مورد استعمار قرار گرفته و ضعیف و ناتوان شده/ فاجعه ویلموتس حاصل آشفتگی و ساختار غلط فوتبال است علی‌نژاد: مهاجرت نباید تبدیل به ابزار سیاسی علیه مردم و حاکمیت شود/ نمی‌توانیم در فوتبال دخالت کنیم/ اجازه دهید یک روز بدون ویلموتس داشته باشیم! حاج‌صفی پس از جام حذفی از تراکتور جدا می‌شود مهمترین اخبار تسنیم چرا اروپایی‌ها با پیشنهاد آمریکا برای فعال شدن مکانیسم ماشه مخالف‌اند؟/ گفتگوی تسنیم با حمیدرضا آصفی روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/ دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند غریب‌آبادی: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته به تهران می‌آید/گروسی: دوشنبه به ایران می‌روم جدیدترین استفتاء رهبر انقلاب دربارۀ تجمعات در شرایط کرونایی خیزش عظیم سیاسی مردم آمریکا علیه «ایالات متحده» درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوئیس سوارز بارسلونا لوئیس سوارز بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در کنار فصل چهارم مجموعه «زیرخاکی» دو سریال ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما بودند.

پخش «نون خ ۵»  روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به پایان رسید ؛ درفصل پنجم این مجموعه تلویزیونی، «نورالدین خان‌زاده» با نقش‌آفرینی سعید آقاخانی و همولایتی‌هایش این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده و در فضای جغرافیای متفاوتی از غرب کشور ماجرا‌ها و چالش‌های خود را دنبال می‌کنند.

از سوی دیگر مسائلی همچون محیط‌زیست، حفظ گونه‌ای جانوری و گیاهی در حال انقراض، میراث فرهنگی و زیبایی‌های ایران و به ویژه سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه سازندگان «نون خ» قرار داشته است.ضمن این که بسیاری از اتفاقات روز و شخصیت های مطرح فرهنگی، ورزشی و سیاسی هم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دستمایه  شوخی های این مجموعه تلویزیونی بودند.

در یکی از قسمت‌های این مجموعه، در بین گفتگوی شخصیت‌های این مجموعه به عادت غذایی وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان  نیز اشاره شد.

شمسایی که به تازگی همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان به مقام مقهرمانی مسابقات فوتسال آسیا رسیده است شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر به این موضع و واکنش‌هایی که در سطح جاکه داشته است اشاره کرد که ویدئوی آن را در ادامه می‌بینید. 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی