Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:10:58 GMT

اجرای پویش«نذر شیر خشک» در ایام محرم الحرام

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۰۸۹۵

اجرای پویش«نذر شیر خشک» در ایام محرم الحرام

مهدی ورقائی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص حمایت از نیازمندان (طرح مواسات) چندین مرحله توزیع بسته های غذایی در بین نیازمندان صورت گرفته و با فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و به یاد شش ماهه کربلا حضرت علی اصغر (ع) پویش «نذر شیر خشک» و با هدف کمک به خانواده هایی که فرزند شیر خواره داشته و توانایی خرید شیر خشک را ندارند با همکاری چند تن از متخصصان تغذیه اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول هیئت نوجوانان حضرت رقیه (س) مسجد آیت الله طالقانی (ره) زنجان با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا، عزاداری در محیط بسته ممنون اعلام شده، اظهار کرد: مراسم سخنرانی و عزاداری این هیئت با همکاری هیئت امنای مسجد آیت الله طالقانی (ره) و جوانان محل در حیاط مسجد و با فاصله گذاری فیزیکی و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی با حضور برادران و خواهران برگزار می شود.

ورقائی خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت شرکت در پویش «نذر شیر خشک» می توانند مبالغ خود را به شماره کارت ۵۱۱۲-۰۰۱۳-۱۶۷۰-۵۰۵۴ متعلق به هیئت نوجوانان حضرت رقیه (س) واریز کنند.

مسئول هیئت نوجوانان حضرت رقیه (س) زنجان، اظهار کرد: فعالیتها و برنامه های این هیئت در فضای مجازی به آدرس instagram.com/h.n.roghayeh ،https://t.me/h_n_roghayeh https://heyatonline.ir/heyat/396 نیز قابل دسترس عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

کد خبر 5005259

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه محرم محرم 99 محرم 99 ویروس کرونا شیراز ماه محرم بوشهر مراسم عزاداری آمار کرونا هفته دولت شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار شیر خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان

وزارت کشور حکومت طالبان در بیانیه‌ای اظهار داشت مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان اعلام همکاری کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت کشور حکومت طالبان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد «سراج الدین حقانی» ریاست این وزارتخانه با هیئت اعزام مالزی در کابل دیدار و گفتگو کرده است.

«داتو شازلینا» نماینده ویژه نخست وزیر مالزی در این دیدار تاکید کرده است کشورش آمادگی دارد تا تجربیات و ظرفیت‌هایش را در زمینه امنیت سایبری و جرائم دیجیتالی با حکومت طالبان افغانستان به اشتراک بگذارد.

بر اساس بیانیه وزارت کشور حکومت طالبان، طرفین در این دیدار بر مبارزه مشترک با مواد مخدر نیز تاکید کردند.

مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیمنماینده ویژه مالزی: در کنار مردم افغانستان بوده و هستیمگسترش روابط حکومت طالبان در جنوب شرق آسیا

حقانی نیز در این دیدار اظهار داشت حکومت کنونی افغانستان خواستار روابط حسنه و همکاری با کشورهای اسلامی است.

بیانیه اظهار کرد نمایندگان دفتر نخست‌وزیر و وزارت‌های دفاع و کشور مالزی نیز در ترکیب هیئت اعزام این کشور حضور داشتند.

این نخستین سفر هیئت نظامی و امنیتی مالزی به افغانستان از زمان سقوط حکومت پیشین در این کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت