Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- برخی تصمیم‌گیری‌ها شاید در ظاهر ساده باشد اما منجر به اخلال در کسب و کار بسیاری می‌شود، بی تدبیری در واگذاری فروش کتاب‌های درسی به آموزش و پرورش تا کنون موجب تعطیلی ۱۰۰ در استان البرز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، برخی تصمیم‌گیری‌ها شاید در ظاهر ساده باشد اما منجر به اخلال در کسب و کار بسیاری  می‌شود، بی تدبیری در واگذاری فروش کتاب‌های درسی به آموزش و پرورش مشکلات بسیاری را به صنف کتاب فروشی‌ها وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته فروش کتاب‌های درسی موجب حضور افراد در کتاب فروشی‌ها می‌شد و در کنار آن کتاب‌های غیر درسی نیز رونق خوبی پیدا می‌کرد.

امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا درخواست‌ها به خرید لوازم التحریری نیز به شدت کاهش داشته و آسیب بیشتری را به این واحدهای صنفی وارد کرده است.

کاهش 80 درصدی مطالبات واحدهای صنفی برای خرید لوازم تحریر

حمید کلاهدوز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در خصوص وضعیت  توزیع لوازم تحریری بین واحدهای صنفی استان البرز، اظهار داشت: قیمت لوازم تحریر بین 20 الی 35 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه این افزایش قیمت و شبهه ای که برای آغاز بازگشایی مدرس وجود دارد درخواست لوازم تحریر را در استان البرز کاهش داده است، افزود: حدود 80 درصد از درخواست‌های صنف فروشندگان لوازم تحریر در استان البرز کاهش داشته است.

توزیع کننده لوازم تحریر در استان البرز بیان کرد: عمده واحدهای صنفی فروش لوازم تحریر در استان البرز در حالت تعطیل هستند.

12 کتاب فروشی خراسان جنوبی در طرح تابستانه کتاب شرکت کردندبازدید " رئیسی" از کتاب فروشی های خیابان انقلاب + تصاویرکتاب فروشی‌های سیار در سطح شهر کرج جمع آوری می‌شود

احتمال تعطیلی 50 درصد کتاب فروشی های استان البرز پس از مهر ماه

عباس زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان اینکه امسال بازگشایی مدارس  به اما و اگر گره خورده و به همین دلیل درخواست ها برای تهیه لوازم تحریر نیز کاهش یافته است، اظهار داشت: واگذاری توزیع کتاب درسی به وزارت آموزش و پرورش مشکلات را برای این صنف بیش از پیش کرده است.

وی با بیان اینکه به دلیل این وضعیت تا کنون صنف، حق عضویت از هیچ واحد صنفی نگرفته است، افزود: از ابتدای سال تا کنون بالغ بر 100 واحد این صنف در استان البرز تعطیل شده است.

نایب رئیس اتحادیه ناشران، کتاب‌فروشان نوشت افزار استان البرز بیان کرد: در گذشته فروش کتاب‌های درسی در کتاب فروشی‌ها در رونق بخشی به ای واحدهای صنفی بسیار اثر گذار بود  اما رد حال حاضر  واگذاری آن به وزارت آموزش و پرورش این صنف را به نابودی کشانده است.

زارعی با اشاره به اینکه درحال حاضر حتی منگنه کتاب‌های درسی نیز توسط برخی سرایدارهای مدارس انجام می‌شود، تصریح کرد: با تداوم این وضعیت پس از مهر ماه شاهد تعطیلی 50 درصد از کتاب فروشی‌های استان البرز هستیم.

انتهای پیام/ ع

R7810/P/S6,50/CT7 بیشتر بخوانید... معافیت مالیاتی صنف کتاب فروشی‌ها در استان هرمزگان افتتاح کتاب فروشی «شریفی نیا» در معمای شاه این هفته گزارشی از خاص ترین کتاب فروشی تهران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... معافیت مالیاتی صنف کتاب فروشی‌ها در استان هرمزگان افتتاح کتاب فروشی «شریفی نیا» در معمای شاه این هفته گزارشی از خاص ترین کتاب فروشی تهران پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۲ فرمانده هوانیروز ارتش: اورژانس هوایی هوانیروز در ۱۷ استان مستقر شد / هوانیروز ارتش به رفع محرومیت ورود کرد ۳ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۴ احتمال ریزش غار یخی کوهرنگ; گردشگران از حضور در مجاورت یخچال‌های طبیعی خودداری کنند ۵ ماموستا رستمی: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، کرامت، سخاوت و الگوی جامعه بشریت است ۶ پیگیری تسنیم| ورود نماینده مجلس برای رفع مشکل کمبود کپسول گاز در شهرهای شرق سیستان‌ و بلوچستان ۷ گزارش ویدئویی| چرایی اهمیت مسجد در دنیای امروز/ نقش راهبردی مساجد در تحکیم بنیان جامعه دینی و رشد فضایل اخلاقی ۸ اختصاصی| آلودگی ‌کارخانه "سرب و روی" تایید نشد / واگذار‌ی مدیریت پسماند روی به" قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌" + فیلم مهمترین اخبار استانها جزئیات جدید از شلیک گارد ساحلی امارات به لنج صیادان ایرانی/ لنج در آب‌های بین‌المللی بود/ ‌اماراتی‌ها ‌محل اصابت گلوله‌ها را بتونه‌کاری ‌کردند‌‌ کشف یک تن و ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی زمینی سپاه در سراوان گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از صحنه‌های تلخ محله رودخانه بازار قزوین / استعمال دخانیات در روز روشن‌ گزارش| سردرگمی مردم در تلاطم این روزهای بورس؛ وقتی تازه‌واردها نظم بازار سرمایه را به هم می‌ریزند مهمترین اخبار تسنیم چرا اروپایی‌ها با پیشنهاد آمریکا برای فعال‌شدن مکانیسم ماشه مخالف‌اند؟/ گفتگوی تسنیم با حمیدرضا آصفی روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/ دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند غریب‌آبادی: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته به تهران می‌آید/گروسی: دوشنبه به ایران می‌روم جدیدترین استفتاء از رهبر انقلاب دربارۀ تجمعات در شرایط کرونایی خیزش عظیم سیاسی مردم آمریکا علیه «ایالات متحده» درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروش کتاب های درسی کتاب فروشی استان البرز کتاب فروشی ها آموزش و پرورش واحدهای صنفی لوازم تحریر ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی مک لارن 1.5 میلیون دلاری توسط یوتیوبر ایرانی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 ادموند بارسقیان یوتیوبر ایرانی ساکن کالیفرنیا که پست‌هایش مربوط به خودرو است، صبح امروز دوشنبه به وقت محلی در حال شوآف رانندگی با مک لارن سنا ۱.۵ میلیون دلاری بود که کنترل خودرو را از دست داد و ماشین گرانقیمت را به آهن پاره تبدیل کرد. ماشین به دیوار نمایشگاه اتومبیل لکسوس برخورد کرد و متوقف شد. ادموند موندی که خود را یک کارآفرین معرفی کرده، در پست‌هایش سوار بر خودروهای گرانقیمت شده و با آنها ویراژ می‌دهد. به گفته کارشناسان نوع برخورد طوری است که شرکت بیمه خسارت را پرداخت نخواهد کرد و هزینه تعویض و تعمیر نیز سرسام آور خواهد بود. لحظات وقوع این حادثه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • نابودی مک لارن 1.5 میلیون دلاری توسط یوتیوبر ایرانی
  • گریه تلخ پیرمرد پس از نابودی زندگی‌اش در آتش سوزی امامزاده ابراهیم
  • قصه پرغصه نابودی صنعت فرش استان
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • نقش کلیدی لوازم پزشکی در بهبود سلامت بیماران