Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص اعتبارات مکفی برای اجرای طرح‌های مدیریت منابع آب استان گفت: طرح اصلاح شبکه‌های فرسوده آبرسانی شرق مازندران اجرایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میاندورود، منصورعلی زارعی ظهر امروز در جلسه شورای اداری میاندورود اظهار داشت: در گذشته سیاستگذاری و برنامه مدونی در حوزه آب در شهرستان صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید تلاش کنیم  نیازهای ضروری فعلی برطرف شود و برای مسائل طولانی مدت و زمان بر نیازمند گذر زمان هستیم.

زارعی با بیان اینکه "طبق اعلام سازمان آبفا، 72 لیتر آب در گهرباران و جود دارد اما قبض 17 لیتر صادر می‌شود" تصریح کرد: باید با بررسی‌های درست و کارشناسانه از انشعاب‌های غیرقانونی جلوگیری و شکستگی لوله‌ها بررسی و رفع شود.

عملیات اجرایی پروژه آبرسانی آبرود گیلان با حضور فرمانده هوانیروز ارتش آغاز شدعضو فراکسیون ورزش: در آبرسانی به روستاها مشکل داریم اما باید به کسی پول مُفت بدهیم که خدمتی به فوتبال ما نکرده استنماینده مردم خلخال در مجلس: بلاتکلیفی 20 ساله سد کوثر پذیرفتنی نیست / وزارت نیرو برای آبرسانی به روستاها تلاش کند

وی با بیان اینکه "بیش از 50 درصد آب از طریق فرسودگی و اشکال در شبکه توزیع از بین می‌رود" ادامه داد: باید با تدوین برنامه ای بلند مدت شبکه‌‌ها  اصلاح شوند. همچنین در برنامه تامین آب شرب از طریق سد شهید رجایی و سد زارم رود وجود دارد که در شش ماه دوم سال برنامه دراز مدت تعریف می‌کنیم.

زارعی افزود: تا سال 1440 جمعیت ساری و میاندورود حدود 800 هزار نفر می‌شود که سه هزار لیتر ثانیه آب نیاز است اما میزان آب سد شهید رجایی هزار و 500 لیتر است.

انتهای پیام/682/س

R41358/P1573/S6,74/CT11 بیشتر بخوانید... عملیات اجرایی پروژه آبرسانی آبرود گیلان با حضور فرمانده هوانیروز ارتش آغاز شد عضو فراکسیون ورزش: در آبرسانی به روستاها مشکل داریم اما باید به کسی پول مُفت بدهیم که خدمتی به فوتبال ما نکرده است نماینده مردم خلخال در مجلس: بلاتکلیفی ۲۰ ساله سد کوثر پذیرفتنی نیست / وزارت نیرو برای آبرسانی به روستاها تلاش کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عملیات اجرایی پروژه آبرسانی آبرود گیلان با حضور فرمانده هوانیروز ارتش آغاز شد عضو فراکسیون ورزش: در آبرسانی به روستاها مشکل داریم اما باید به کسی پول مُفت بدهیم که خدمتی به فوتبال ما نکرده است نماینده مردم خلخال در مجلس: بلاتکلیفی ۲۰ ساله سد کوثر پذیرفتنی نیست / وزارت نیرو برای آبرسانی به روستاها تلاش کند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۲ فرمانده هوانیروز ارتش: اورژانس هوایی هوانیروز در ۱۷ استان مستقر شد / هوانیروز ارتش به رفع محرومیت ورود کرد ۳ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۴ احتمال ریزش غار یخی کوهرنگ; گردشگران از حضور در مجاورت یخچال‌های طبیعی خودداری کنند ۵ ماموستا رستمی: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، کرامت، سخاوت و الگوی جامعه بشریت است ۶ پیگیری تسنیم| ورود نماینده مجلس برای رفع مشکل کمبود کپسول گاز در شهرهای شرق سیستان‌ و بلوچستان ۷ گزارش ویدئویی| چرایی اهمیت مسجد در دنیای امروز/ نقش راهبردی مساجد در تحکیم بنیان جامعه دینی و رشد فضایل اخلاقی ۸ اختصاصی| آلودگی ‌کارخانه "سرب و روی" تایید نشد / واگذار‌ی مدیریت پسماند روی به" قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌" + فیلم مهمترین اخبار استانها جزئیات جدید از شلیک گارد ساحلی امارات به لنج صیادان ایرانی/ لنج در آب‌های بین‌المللی بود/ ‌اماراتی‌ها ‌محل اصابت گلوله‌ها را بتونه‌کاری ‌کردند‌‌ کشف یک تن و ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی زمینی سپاه در سراوان گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از صحنه‌های تلخ محله رودخانه بازار قزوین / استعمال دخانیات در روز روشن‌ گزارش| سردرگمی مردم در تلاطم این روزهای بورس؛ وقتی تازه‌واردها نظم بازار سرمایه را به هم می‌ریزند مهمترین اخبار تسنیم چرا اروپایی‌ها با پیشنهاد آمریکا برای فعال‌شدن مکانیسم ماشه مخالف‌اند؟/ گفتگوی تسنیم با حمیدرضا آصفی روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/ دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند غریب‌آبادی: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته به تهران می‌آید/گروسی: دوشنبه به ایران می‌روم امروز در شورای عالی بورس چه گذشت؟ ۴ تصمیم جدید برای تداوم رونق بورس با شیب ملایم جدیدترین استفتاء از رهبر انقلاب دربارۀ تجمعات در شرایط کرونایی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده هوانیروز ارتش آبرسانی به روستاها نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد

 

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، عملیات امحاء این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضایی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری، معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحادنژاد، رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار در حال انجام است.

دیگر اعضای گشت‌های هم‌پوشان همچون اداره محیط زیست، شهرداری شیراز، اداره آب و فاضلاب، یگان امداد نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز نیز در این عملیات حضور دارند

دیگر خبرها

  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان