Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در حالی که سوالات زیادی درباره وضعیت باشگاه سپاهان وجود دارد، مسئولان این باشگاه تاکنون تماس‌های مکرر خبرنگاران برای جویا شدن از شرایط این باشگاه را بی‌پاسخ گذاشته‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، باشگاه سپاهان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های ورزشی کشور که با داشتن تیم‌های متعدد در رشته‌های گوناگون نقش مهمی در ورزش استان و کشور دارد در فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی فوتبال روزهای خوبی را تجربه نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه سپاهان در نیم‌فصل نخست لیگ برتر نتایج به نسبت قابل‌قبولی گرفت اما افت زردپوشان در نیم‌فصل دوم زمانی که با چاشنی برخی اتفاقات حاشیه‌ای برای این تیم همراه شد نگرانی‌ها از ادامه روند این تیم را قوت بخشید تا کار به جایی برسد که علاوه بر کنار رفتن از جام حذفی، تساوی در هفته پایانی لیگ برتر و از دست رفتن سهمیه آسیایی نیز به چوب خط سپاهان، کادر فنی و مدیران آن اضافه شود.

مسئولان باشگاه سپاهان که این روزها نه مدیرعامل دارد و نه سرمربی در هفته‌های پایانی لیگ برتر مدام از تصمیم‌گیری درباره پست مدیرعاملی و سرمربی‌گری این تیم پس از دیدار هفته سی‌ام با پیکان و بسته شدن پرونده فصل نوزدهم سخن می‌گفتند. هرچند لیگ برتر به تازگی به اتمام رسیده اما وضعیت باشگاه سپاهان آن‌قدر حساس هست که انتظار برود به سرعت درباره مدیرعامل آینده آن جمع‌بندی و تصمیم‌گیری شود.

سپاهان 25 شهریورماه و در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید در قطر به مصاف النصر عربستان برود و تمرینات آسیایی این تیم قرار است در پایان هفته جاری آغاز شود، اما نه خبری از معرفی مدیرعامل است و نه سرمربی.

اصفهان| سپاهان و پیکان؛ فرسنگ‌ها دور از انتظارگلایه سپاهانی‌ها از عدم پخش تلویزیونی دیدارشان مقابل پیکانزاغی‌نژاد: سپاهان بدترین فصل از نظر نداشتن شانس را سپری کرد/ جاه‌طلب نیستم!

عدم پاسخگویی اعضای هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان و در رأس آنها سرپرست و سخنگوی این باشگاه راه را برای گمانه‌زنی‌ها و شایعات بی‌پایان باز گذاشته و سایر اعضای هیئت‌مدیره نیز پس از تماس‌های مکرر، پاسخگویی در این زمینه را به سخنگوی باشگاه محول می‌‌کنند.

در همین فضای عدم پاسخگویی است که شایعاتی مبنی بر استعفای منوچهر نیکفر سرپرست و رئیس هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان از سمت خود در این باشگاه به گوش می‌رسد که البته مشخص نیست چقدر صحت داشته باشد.

در این میان تنها سیدعلی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان ساعتی پیش در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی از هواداران سپاهان خواسته درباره تغییرات نگران نباشند چون خبرهای خوبی در راه است.

از طرف دیگر قانون جدید سازمان لیگ مبنی بر عدم جذب سرمربی و بازیکن خارجی هرچند پس از تصویب از سوی هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال لازم‌الاجرا خواهد شد، اما تکلیف تیم‌های لیگ برتری که به‌دنبال جذب سرمربی خارجی بودند را روشن کرد و اگر سپاهان نیز جزء این تیم‌ها بوده باشد به نظر می‌رسد موجب تمرکز سپاهان بر گزینه‌های داخلی شده و کار جمع‌بندی بر سر سکان‌دار آینده این تیم را نسبت به پیش از وضع این قانون راحت‌تر کرده باشد.

حالا باید منتظر ماند و دید سرنوشت فصل آینده باشگاه سپاهان و تیم فوتبال آن که چند فصلی است از قهرمانی به دور افتاده به کدام مدیرعامل و سرمربی گره می‌خورد.

انتهای پیام/165/ف

R41346/P/S6,51/CT1 بیشتر بخوانید... سخنگوی باشگاه سپاهان: مدیرعامل پیش از بازی‌های آسیایی معرفی می‌شود/ ماجرای تیم ملی را از خود قلعه‌نویی بپرسید تکلیف بازیکنان قرضی سپاهان بعد از انتخاب سرمربی روشن می‌شود اصفهان| کنار گذاشتن تاکتیک همیشگی عامل پیروزی سپاهان برابر شهرخودرو بود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سخنگوی باشگاه سپاهان: مدیرعامل پیش از بازی‌های آسیایی معرفی می‌شود/ ماجرای تیم ملی را از خود قلعه‌نویی بپرسید تکلیف بازیکنان قرضی سپاهان بعد از انتخاب سرمربی روشن می‌شود اصفهان| کنار گذاشتن تاکتیک همیشگی عامل پیروزی سپاهان برابر شهرخودرو بود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۲ فرمانده هوانیروز ارتش: اورژانس هوایی هوانیروز در ۱۷ استان مستقر شد / هوانیروز ارتش به رفع محرومیت ورود کرد ۳ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۴ احتمال ریزش غار یخی کوهرنگ; گردشگران از حضور در مجاورت یخچال‌های طبیعی خودداری کنند ۵ ماموستا رستمی: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، کرامت، سخاوت و الگوی جامعه بشریت است ۶ پیگیری تسنیم| ورود نماینده مجلس برای رفع مشکل کمبود کپسول گاز در شهرهای شرق سیستان‌ و بلوچستان ۷ گزارش ویدئویی| چرایی اهمیت مسجد در دنیای امروز/ نقش راهبردی مساجد در تحکیم بنیان جامعه دینی و رشد فضایل اخلاقی ۸ اختصاصی| آلودگی ‌کارخانه "سرب و روی" تایید نشد / واگذار‌ی مدیریت پسماند روی به" قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌" + فیلم مهمترین اخبار استانها جزئیات جدید از شلیک گارد ساحلی امارات به لنج صیادان ایرانی/ لنج در آب‌های بین‌المللی بود/ ‌اماراتی‌ها ‌محل اصابت گلوله‌ها را بتونه‌کاری ‌کردند‌‌ کشف یک تن و ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی زمینی سپاه در سراوان گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از صحنه‌های تلخ محله رودخانه بازار قزوین / استعمال دخانیات در روز روشن‌ گزارش| سردرگمی مردم در تلاطم این روزهای بورس؛ وقتی تازه‌واردها نظم بازار سرمایه را به هم می‌ریزند مهمترین اخبار تسنیم چرا اروپایی‌ها با پیشنهاد آمریکا برای فعال‌شدن مکانیسم ماشه مخالف‌اند؟/ گفتگوی تسنیم با حمیدرضا آصفی روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/ دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند غریب‌آبادی: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته به تهران می‌آید/گروسی: دوشنبه به ایران می‌روم امروز در شورای عالی بورس چه گذشت؟ ۴تصمیم جدید برای تداوم رونق بورس با شیب ملایم/شاخص ریزش نداشت، اصلاح شد جدیدترین استفتاء از رهبر انقلاب دربارۀ تجمعات در شرایط کرونایی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باشگاه سپاهان سخنگوی باشگاه لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلمان شدن سرمربی پرتغالی سپاهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در کنفرانس خبری پس از دیدار سپاهان مقابل استقلال ملاثانی اعلام کرد، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است.

سرمربی سپاهان اهل کشور پرتغال است پارسال هدایت تیم سپاهان اصفهان را بر عهده دارد. 

تیم سپاهان با شکست میزبان خود استقلال ملاثانی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

دیگر خبرها

  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • مسلمان شدن سرمربی پرتغالی سپاهان
  • (ویدئو) «مورایس»، سرمربی سپاهان مسلمان شد
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد+ فیلم
  • سرمربی پرتغالی سپاهان شیعه شد
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!