Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@22:45:50 GMT

عکس ؛ جدایی کونته از اینتر قطعی شد؟

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۱۳۱۲

عکس ؛ جدایی کونته از اینتر قطعی شد؟

آنتونیو کونته پس از شکست اینتر مقابل سویا به گونه‌ای صحبت کرد که گویی آخرین بازی‌اش در این تیم میلانی بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونیو کونته که در اولین فصل حضورش در اینتر با حواشی زیادی دست‌وپنجه نرم کرد، در نهایت با شکست مقابل سویا در فینال لیگ اروپا فصل را بدون جام تمام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونته بعد از این باخت ضمن دفاع از شاگردانش گفت:

«بازیکنان من سخت کار کردند و پیشرفت‌شان هم محسوس است. آنها به فینال لیگ اروپا رسیدند که برای بسیاری از آنها این اولین تجربه حضور در یک فینال اروپایی بود. از این رو حضور در این بازی برای بسیاری از بازیکنان ما یک تجربه ارزشمند شد که این برای حرکت روبه‌جلوی ما برای آینده بسیار مهم است. حالا باید به میلان برگردیم، دو سه روز استراحت کنیم و بعد با ذهنی آرام اوضاع را بررسی کنیم چون لازم است که عملکردمان در طول کل فصل را با آرامش و سر فرصت تحلیل کنیم.»

دُن‌آنتونیو در ادامه به گونه‌ای صحبت کرد که نشان داد مشخص نیست به کارش در اینتر ادامه دهد:

«اینتر با من یا بدون من باید برای آینده برنامه‌ریزی کند. نمی‌دانم. ما سخت تلاش کردیم. فصل از چندین منظر، فصل سختی بود. پس فکر می‌کنم حق‌مان باشد که کمی استراحت کنیم و آن وقت با ارزیابی شرایط، بهترین تصمیم را برای اینتر خواهیم گرفت. مطلقاً هیچ کدورتی در میان نیست. شاید در در مورد برخی چیزها تفاوت دیدگاه وجود داشته باشد اما ما همه چیز را ارزیابی خواهیم کرد. فصل سختی داشتیم پس لازم است که یکسری چیزها را روشن کنیم. برای من هدایت اینتر تجربه‌ای فوق‌العاده بوده است. من از مالکان این تیم که به من اجازه دادند این تجربه فوق‌‌العاده را به دست آورم تشکر می‌کنم. اگر در یک جمله بخواهم خلاصه کنم، باید بگویم که مربیگری در اینتر ارزشش را داشت و من همیشه از آنهایی که فرصت کسب این تجربه ارزشمند را دادند تشکر می‌کنم.»

کونته در این باره که آیا حرف‌هایش به معنی خداحافظی است، توضیح داد:

«هنوز نمی‌دانید که من چه عقیده‌ای دارم. من حرف‌هایم را با خاطری آرام و به وقتش خواهم زد. مهمترین چیز در حال حاضر این است که هر کار که ما انجام داده‌ایم، با توازن صورت گرفته است. صرفنظر از همه اتفاقاتی که افتاد، کار در اینتر یک تجربه مثبت بود و من از همه آنهایی که این فرصت را به من دادند، تشکر می‌کنم. شیوه استقبال اینتر از من در بدو ورود از بهترین تصوراتم هم بهتر بود. من به این تیم کلی خدمت کردم و بازیکنان هم با تمام توان‌شان برای من کار کردند.»

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اینتر لیگ اروپا آنتونیو کونته اینتر لیگ اروپا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم

مهاجم تیم ملی لهستان قصد دارد در جمع کاتالان‌ها به کارش ادامه بدهد. 

روبرت لواندوفسکی انتظار دارد دو سال دیگر در بارسلونا ماندنی شود. 

طرفداری | این مهاجم ۳۵ ساله که به پایان دومین سال حضورش در بلوگرانا نزدیک می‌شود، در مصاحبه‌ای با بیلد، درباره آینده صحبت کرده است.

جدایی من از بارسلونا در این تابستان، قطعا امکان‌پذیر نیست؛ چنین موضوعی اصلا برای من مطرح نیست. من از نظر جسمانی حس و حال خوبی دارم و بر حسب شرایط فعلی، این وضعیت دو سال دیگر پابرجا خواهد بود. وقتی از نظر جسمانی دیگر در بالاترین سطح قرار نداشته باشم، آنگاه در این‌باره فکر خواهم کرد. 

مهاجم پیشین بایرن مونیخ، پیش‌تر هم در مصاحبه‌های متعدد از قصد خود برای ماندن در بارسا گفته بود و حالا به نظر می‌رسد که او تصمیم نهایی خود در این زمینه را گرفته است.  

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی