Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:31:59 GMT

درخشش «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» در استرالیا

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۱۴۳۳

درخشش «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» در استرالیا

فیلم سینمایی زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند به کارگردانی امیراطهر سهیلی در دوازدهمین حضور جهانی خود موفق شد بین ۳ نامزد نهایی بخش بهترین فیلم داستانی در کنار ۲ نماینده از ترکیه و آفریقای جنوبی در این جشنواره به نام جشنواره مسلمانان استرالیا / Australian Muslim Film Festival بایستد.

زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند پیش از این حضور خود را با کسب جایزه بهترین بازیگر زن برای لعیا زنگنه در جشنواره Italian Film Days پایان داده بود و سپس در یازدهمین حضور جهانی خود در ایالت کانزاس آمریکا در جشنواره فیلم «یونیورسال» روی پرده رفت و هم‌اکنون ۱۵شهریورماه در استرالیا روی پرده خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم سینمایی با تهیه‌کنندگی محمدرضا شرف‌الدین پس از بهبود شرایط اکران در کشور، در ایران نیز اکران خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم که لعیا زنگنه به عنوان تنها بازیگر فیلم در آن نقش‌آفرینی می‌کند، آمده است: «هزاران سال قبل یونس شک می‌کند، می‌لغزد و آن‌جا که باید داستانش در اوج تمام شود طعمه ماهی می‌گردد و شکم ماهی آغاز داستان یونس می‌شود و اکنون هزاران سال بعد ژاله شک می‌کند، می‌لغزد و آن‌جا که باید داستانش در اوج تمام شود، زنانی که با گرگ ها می‌دوند آغاز می‌گردد».

موسیقی این فیلم با میلاد قنبری، صداگذاری حسن مهدوی، مدیریت دوبلاژ محمدرضا صولتی، طراحی گرافیک سینا افشار و تدارکات با حامد نسطورپور طهرانی است. همچنین دستیار اول کارگردان حسام سامری‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی رضا شریفی و منشی صحنه مهتاب شهرابی هستند.

برچسب‌ها استرالیا لعیا زنگنه اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استرالیا لعیا زنگنه اکران فیلم استرالیا لعیا زنگنه اکران فیلم زنانی که با گرگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077495 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من