Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@14:19:28 GMT

تردد خودروها در جاده هراز ممنوع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۱۵۴۳

تردد خودروها در جاده هراز ممنوع می‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین، علت بسته شدن محور هراز  اجرای  عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل زیارباغ است و رانندگان می توانند در این ۲ شب از محورهای جایگزین کندوان و سوادکوه تردد کنند.

کاربران جاده ای و مسافران برای کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت های احتمالی موجود در جاده های استان می توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سامانه WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می دهد.

مازندران دارای سه محور مواصلاتی به پایتخت کشور است که جاده هراز یکی از آنها بوده و از مسیر های پرتردد و گردشگر پذیر استان به شمار می‌رود.

جاده هراز یا جاده ۷۷ به طول ۱۸۰ کیلومتر بوده که ۱۰۷ کیلومتر از این مسیر در حوزه استحفاظی استان مازندران قرار دارد.

این جاده که مهم ترین جاده مواصلاتی تهران به مازندران به شمار می‌رود از دره و در امتداد رودخانه هراز می‌گذرد و راه اصلی به قله دماوند به شمار می‌رود.​

پربیننده ترین اهالی این روستا مستمری مادم‌العمر خواهند گرفت +عکس سقوط بورس تهران +جزییات ارزش سهام عدالت من؟ (پایان مرداد۹۹) طلا در جا زد/ سردرگمی سرمایه‌گذاران پس از سیگنال‌های خاموش فدرال رزرو مدارس کدام استان‌ها بازگشایی می‌شوند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترافیک جاده های استان وضعیت جاده ها جاده هراز کندوان جاده فیروز کوه شرایط ترافیکی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز یکطرفه شد

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر، از یکطرفه شدن محور هراز در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود.

کهریزی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب هراز سنگین است گفت: محور هراز از محدوده رودهن به سمت شمال مسدود شده و هم‌وطنان برای سفر به شهرهای شمالی می‌توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز از محدوده آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه شده افزود: در برخی مناطق این محور مثل مشاء و پیست آبعلی با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان بوده و در برخی نقاط این محور با افزایش بار ترافیکی روبرو هستیم.

کد خبر 6096488

دیگر خبرها

  • هراز یکطرفه شد
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • فعالیت سامانه بارشی امروز در مازندران
  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز