Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:23:33 GMT

شناور تجاری حامل کالای قاچاق در آبهای استان بوشهر توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۱۵۹۳

شناور تجاری حامل کالای قاچاق در آبهای استان بوشهر توقیف شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف شناور تجاری حامل کالای قاچاق در آبهای استان بوشهر خبر داد و گفت: از این شناور انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲.۲ میلیارد ریال کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گناوه با گرامیداشت هفته دولت و تسلیت ایام ماه محرم، از برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر به ویژه در نوار ساحلی خبر داد و اظهار داشت: در تمامی نقاط ساحلی استان بوشهر پایگاه‌های دریابانی شبانه‌روز در راستای مقابله با تخلفات به ویژه برخورد با قاچاق کالا و موادمخدر فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان بوشهر، نوار ساحلی آبهای خلیج فارس در این استان را برای قاچاقچیان ناامن دانست و تصریح کرد: ورود کالا بدون پروانه گمرکی و اسناد معتبر قاچاق محسوب می‌شود و در راستای جهش تولید و رونق اقتصادی با کالای قاچاق در هر شرایطی برخورد می‌شود.

از توقیف شناور تجاری حامل کالای قاچاق در آبهای استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان، دریابانان پایگاه دریابانی گناوه، طی عملیاتی موفق شدند یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که به سمت خورهای گناوه در حرکت بود، شناسایی و متوقف کنند.

دریابانی استان بوشهر 700 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرد 350 میلیارد تومان قاچاق توسط دریابانی استان بوشهر کشف شد 647 میلیارد ریال کالای قاچاق با تلاش پایگاه‌های دریابانی استان بوشهر کشف شد

رضایی‌نژاد با بیان اینکه در این عملیات موتورسیکلت پاکشتی، لوازم آشپزخانه و پارچه قاچاق کشف شد افزود: براساس نظر کارشناسان، ارزش  کالاهای مکشوفه  قاچاق 2.2 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی  با اشاره به دستگیری 6 قاچاقچی و توقیف یک فروند شناور، تصریح کرد: مرزهای این استان توسط دریابانان نگهداری و نگهبانی می‌شود و  شبانه‌روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار ساحلی را زیر نظر دارند و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... دریابانی استان بوشهر ۷۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دریابانی استان بوشهر ۷۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۲ فرمانده هوانیروز ارتش: اورژانس هوایی هوانیروز در ۱۷ استان مستقر شد / هوانیروز ارتش به رفع محرومیت ورود کرد ۳ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۴ احتمال ریزش غار یخی کوهرنگ; گردشگران از حضور در مجاورت یخچال‌های طبیعی خودداری کنند ۵ جزئیات جدید از شلیک گارد ساحلی امارات به لنج صیادان ایرانی/ لنج در آب‌های بین‌المللی بود/ ‌اماراتی‌ها ‌محل اصابت گلوله‌ها را بتونه‌کاری ‌کردند‌‌ ۶ کردستان| روستانشینانی که "آب آلوده" می‌نوشند/ مسئولان محرومیت "روستای سپیران" را دریابند+ تصاویر ۷ ماموستا رستمی: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، کرامت، سخاوت و الگوی جامعه بشریت است ۸ پیگیری تسنیم| ورود نماینده مجلس برای رفع مشکل کمبود کپسول گاز در شهرهای شرق سیستان‌ و بلوچستان مهمترین اخبار استانها جزئیات جدید از شلیک گارد ساحلی امارات به لنج صیادان ایرانی/ لنج در آب‌های بین‌المللی بود/ ‌اماراتی‌ها ‌محل اصابت گلوله‌ها را بتونه‌کاری ‌کردند‌‌ عضو هیئت رئیسه مجلس: طرح گشایش اقتصادی دولت به ضرر ‌منافع ملی بود / ۱۴ طرح ‌"اقتصادی و معیشتی" در اولویت مجلس قرار گرفت گزارش| سردرگمی مردم در تلاطم این روزهای بورس؛ وقتی تازه‌واردها نظم بازار سرمایه را به هم می‌ریزند کشف یک تن و ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی زمینی سپاه در سراوان مهمترین اخبار تسنیم چرا اروپایی‌ها با پیشنهاد آمریکا برای فعال‌شدن مکانیسم ماشه مخالف‌اند؟/ گفتگوی تسنیم با حمیدرضا آصفی روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/ دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند غریب‌آبادی: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته به تهران می‌آید/گروسی: دوشنبه به ایران می‌روم امروز در شورای عالی بورس چه گذشت؟ ۴تصمیم جدید برای تداوم رونق بورس با شیب ملایم/شاخص ریزش نداشت، اصلاح شد جدیدترین استفتاء از رهبر انقلاب دربارۀ تجمعات در شرایط کرونایی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شناور تجاری حامل کالای قاچاق میلیارد ریال کالای قاچاق دریابانی استان بوشهر کالای قاچاق قاچاق کشف کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون کشنده حامل ۱۵ تن لاستیک در میرجاوه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی میر، افزود: مأمورین انتظامی در شهرستان میرجاوه برای ارتقای امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، هنگام پایش و تردد خودروهای عبوری محور خاش به شهرستان میرجاوه به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه ادامه داد: در بازرسی از خودرو ۱۵ تن لاستیک فرسوده فاقد هرگونه مجوز قانونی که مقصد آن به کشورهای همسایه بود، کشف و ضبط شد.

میر با اشاره به نظر کارشناسان که ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرده‌اند، افزود: در این رابطه، یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6100693

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • توقیف ۷۳ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان
  • توقیف کامیون کشنده حامل ۱۵ تن لاستیک در میرجاوه
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر