Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر افتخاری رئیس صندوق بازنشستگی کشوری، در مراسم رونمایی و بهره برداری از مرکز پاسخگویی و ارائه خدمات به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، اظهار کرد: یکی از آسیب‌های جدی در دوران سالمندی که باید به آن توجه کرد، موضوع توانمندسازی در این دوران است که یکی از شاخصه‌های آن شاخص ارتباط است که کم بودن ارتباط آسیب‌های زیادی را وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخاری گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباط بازنشستگان با سازمان مربوط به خود هم به آن‌ها کمک میکند تا خدمات را دریافت کنند هم بر کیفیت خدمات صندوق بازنشستگی کشوری تاثیر خواهد داشت، یکی از راه‌هایی که ارتباط را تسریع می‌بخشید ارتباط با تلفن، وب و... است. برای ارتباط وب یک ساختار منسجم طراحی شده است به نام صبا وب و بازنشستگان با مراجعه به این سایت ابعاد مختلف خدمت رسانی را مشاهده می‌کنند همچنین امروز درگاه ارتباطی از طریق تماس افتتاح شد.

وی افزود: این خط تلفنی، تمام فرآیند‌های مربوط به بازنشستگان را پاسخ می‌دهد و صرفا با تماس موضوع رها نمی‌شود تماس به کارشناس مربوطه می‌رسد تا پاسخ را به دست بازنشسته می‌رسانند و این کارشناسان بی توجه به تماس‌های او نیستند اگر در مرحله اول پاسخ داده نشود به مرحله‌های بعدی متصل می‌شود. این مرکز تبدیل به مرکز پاسخگویی به تمام بازنشستگان زیر مجموعه وزارت کار به جز تامین اجتماعی شده است.

رییس صندوق بازنشستگی کشوری افزود: این مرکز پاسخگویی هزار و ۱۸۱ اپراتور را پوشش می‌دهد و محدودیتی نداریم. پیشنهاد به مرکز ارتباطی وزارت کار دادیم تا در این مرکز به فعالیتشان ادامه دهند.

وی گفت: ۱۲۸ سرشماره وجود دارد و مانند مراکز تماس‌های دیگر فعالیت می‌کند، ۷ مهارت‌ برای هر اپراتور تعریف شده، پذیرش ۷۰۰ تماس همزمان، برقراری ارتباط بین سرویس‌ها انجام می‌شود. این مرکز با پیش بینی‌های ترافیک تماس و عدم مراجعه حضوری ایجاد شده است. علاوه بر تلفن از طریق وب و ... میتوان ارتباط برقرار کرد.

افتخاری گفت: همچنین امروز مرکز نوآوری را افتتاح کردیم و تمرکز بر موضوعات اجتماعی با هدف خدمت رسانی به جامعه هدف صندوق بازنشستگی کشوری است و استارت آپ‌هایی که میتوانند به بازنشستگان خدمتی را ارائه دهند از آن‌ها حمایت می‌کنیم. علاوه بر حمایت از این شرکت‌های دانش بنیان بازار برای محصولات آن‌ها ایجاد میکنیم تا بازنشستگان از خدمات این شرکت‌ها بهره‌مند شوند.

رییس صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از بین ۷۰ گروه شرکت دانش بنیانی که علاقه‌مند بودند ۱۰ گروه شناسایی شوند و خدمتشان به حوزه بازنشستگی نزدیک بود تا تیم‌های استارتاپی را مستقر کنیم و زمانی که نتیجه گرفتند جای خود را به مرکز دیگری می‌دهد.

وی افزود: این اتفاقات می‌تواند پایدار باشد با راه اندازی این سامانه پاسخگویی، شفافیت عملکرد را بالا ببریم و خدماتمان را به بازنشستگان بهتر کنیم و سرویس بهتری را برای بازنشستگان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استارتاپ ایرانی شرکت های دانش بنیان صندوق بازنشستگی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد

معاون مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه وزارت علوم از ارسال ۱۵۰ پرونده برای انتخاب اساتید نمونه از سوی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: ۶ نفر از این اساتید زن و مابقی مرد هستند.

به گزارش ایسنا، علیرضا حیدری در سی و یکمین آیین نکوداشت استاد برگزیده کشوری که امروز در سازمان پژوهشی‌های علمی و صنعتی درحال برگزاری است، گزارشی از روند انتخاب اساتید نمونه اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال تحصیلی بخشنامه انتخاب عضو هیات علمی برجسته به همه دانشگاه‌ها ارسال و مدتی به آنها فرصت داده شد تا افراد واجد شرایط را به دبیرخانه معرفی کنند.

وی در ادامه تصریح کرد:  ابتدا تا ۳۰ دی ماه فرصت داشتند ولی تا فروردین هم پرونده‌هایی دریافت شد، بهتر است در دوره بعد بازه زمانی را رعایت کنیم. در نهایت حدود ۱۵۰ پرونده بعد از داوری اولیه در دانشگاه‌ها به دبیرخانه رسید.

معاون مرکز هیات‌های امنا و هبات‌های ممیزه وزارت علوم تاکید کرد: تعدادی از پرونده‌ها حداقل امتیازهای تعیین کننده را نداشتند و بقیه پرونده‌ها غربالگری شدند و در نهایت ۸۷ پرونده به دست آمد که انتخاب کار دشواری بود.

حیدری در پایان اظهار کرد: با توجه به برخی معیارها مانند توجه به گستره جغرافیایی، گروه‌های آموزشی یعنی ۶ گروه علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی و هنر و معماری ۶۵ عضو هیات علمی از ۳۱ دانشگاه به این عنوان دست یافتند.

معاون مرکز هیات‌های امنا و هیات های ممیزه وزارت علوم خاطرنشان کرد: امسال تعداد اعضای هیات علمی نمونه کشوری در مقایسه با سال گذشته ۱۰ نفر بیشتر شده است و شش نفر از اساتید نمونه خانم هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز