Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@19:15:16 GMT

مراسم حمل مشعل المپیک بدون تعویق برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۱۷۴۳

مراسم حمل مشعل المپیک بدون تعویق برگزار می‌شود

مسئولین کمیته برگزاری توکیو۲۰۲۰ از تلاش برای حفظ و برگزاری بموقع مراسم حمل مشعل بازی‌های المپیک در سال آینده میلادی خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ تنها دو روز پیش از آغاز مراسم حمل مشعل در فوکوشیما به تعویق افتاد اما اکنون کمیته برگزاری با اقدامات و رایزنی‌های خود درصدد برگزاری ساده‌تر مراسم حمل مشعل در ۴۷ استان ژاپن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تاریخ و جدول زمانی مراسم حمل مشعل به قوت خود باقی خواهد ماند اما طول برگزاری این مراسم با تغییراتی بمنظور کاهش هزینه‌ها و نیز کنترل بهتر شرایط در صورت شیوع ادامه دار کرونا توام خواهد بود. مقرر شده است تا کمیته برگزاری بازی‌های المپیک مراسم حمل مشعل را در تاریخ ۲۵ مارس سال ۲۰۲۱ از دهکده جی ویلیج (J Village) و مرکز ملی فوتبال فوکوشیما آغاز کند که بر طبق جدول زمانی تا پیش از افتتاحیه بازی‌ها و با عبور از ۴۷ استان ژاپن، ۱۲۱روز بطول خواهد انجامید.       انتهای پیام  

منبع: دانا

کلیدواژه: مراسم حمل مشعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال

به گزارش تابناک، امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود: بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
 

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر