Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:21:00 GMT

گواهینامه رانندگی خرید جدید یوونتوس ضبط شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۱۸۰۰

گواهینامه رانندگی خرید جدید یوونتوس ضبط شد

گواهینامه رانندگی خرید جدید راه‌راه پوشان تورین توسط پلیس ضبط شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپانیایی «آ اِس» با انتشار گزارشی مدعی شد آرتور ملو، خرید جدید یوونتوس که هفته گذشته با اتومبیل فراری خود در شهر بارسلونا به یک تیر چراغ برق کوبیده بود و تست الکل خونش هم در زمان بروز این حادثه بیش از حد مجاز بود، رقم 1200 یورو جریمه نقدی شد و گواهینامه رانندگی‌اش هم به مدت هشت ماه ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدین معناست که هافبک برزیلی یوونتوس از زمانی که تمرینات پیش‌فصل یوونتوس از روز دوشنبه هفته پیش‌رو آغاز می‌شود، باید با راننده شخصی تردد کند.

سوارس: اگر بارسلونا مرا نمی‌خواهد، بارتومئو مستقیم به خودم بگوید

معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ با یکدیگر توسط دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس در حالی در نهایت عملی شد که هافبک برزیلی آبی‌واناری‌ها در ابتدا تمایلی برای پیوستن به راه‌راه پوشان تورین نداشت و ترجیح می‌داد در نوکمپ بماند اما در نهایت تن به این انتقال داد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس بارسلونا بیشتر بخوانید... موافقت چند عضو هیئت مدیره بارسلونا با فروش مسی/ پیام مبهم سوارس درباره آینده‌اش آغاز تمرینات پیش‌فصل بارسلونا با کومان از یک هفته دیگر/ هنریک لارسن نیز رسماً به کاتالان‌‌ها پیوست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... موافقت چند عضو هیئت مدیره بارسلونا با فروش مسی/ پیام مبهم سوارس درباره آینده‌اش آغاز تمرینات پیش‌فصل بارسلونا با کومان از یک هفته دیگر/ هنریک لارسن نیز رسماً به کاتالان‌‌ها پیوست واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس بارسلونا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اتفاق عجیب در حاشیه فینال لیگ اروپا؛ بازیکن سویا خطاب به کونته: بیا ببینم موهایت واقعی است یا کلاه‌گیس! + عکس ۲ تناقض‌گویی و فرافکنی مهدی تاج با اشاره به یک گزارش/ متهم، مدعی‌العموم شد! ۳ ۶ عضو استقلال در لیگ برتر کشتی؛ شاید ۲ خارجی هم بیایند ۴ مهدی‌پور در صدد جدایی از ذوب‌آهن ۵ موافقت چند عضو هیئت مدیره بارسلونا با فروش مسی/ پیام مبهم سوارس درباره آینده‌اش ۶ مخالفت سازمان لیگ با درخواست استقلال و پرسپولیس/ دربی در تاریخ اعلام شده برگزار می‌شود ۷ آذری: در پرونده ویلموتس بارقه امیدی وجود دارد/ می‌توان از پتانسیل‌های حقوقی اتحادیه اروپا استفاده کرد ۸ نیمار: مسی و رونالدو متعلق به این سیاره نیستند/ برای تاریخ‌سازی به PSG آمدم مهمترین اخبار ورزشی صالحی‌امیری: شفاف‌سازی‌ نباشد فوتبال حیاط‌خلوت دلالان می‌شود/ رؤسای فدراسیون‌ها به تعهدات‌شان عمل کنند/ در ورزش قرارداد محرمانه نداریم ‎آجورلو: فوتبال مورد استعمار قرار گرفته و ضعیف و ناتوان شده/ فاجعه ویلموتس حاصل آشفتگی و ساختار غلط فوتبال است علی‌نژاد: مهاجرت نباید تبدیل به ابزار سیاسی علیه مردم و حاکمیت شود/ نمی‌توانیم در فوتبال دخالت کنیم/ اجازه دهید یک روز بدون ویلموتس داشته باشیم! حاج‌صفی پس از جام حذفی از تراکتور جدا می‌شود مهمترین اخبار تسنیم چرا اروپایی‌ها با پیشنهاد آمریکا برای فعال‌شدن مکانیسم ماشه مخالف‌اند؟/ گفتگوی تسنیم با حمیدرضا آصفی روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/ دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند غریب‌آبادی: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته به تهران می‌آید/گروسی: دوشنبه به ایران می‌روم امروز در شورای عالی بورس چه گذشت؟ ۴تصمیم جدید برای تداوم رونق بورس با شیب ملایم/شاخص ریزش نداشت، اصلاح شد جدیدترین استفتاء از رهبر انقلاب دربارۀ تجمعات در شرایط کرونایی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس بارسلونا یوونتوس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی

دیدار رئال مادرید و کادیز در هفته ۳۴ لالیگا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۳-۰ شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت. با توجه به شکست‌ ۴-۲ بارسلونا مقابل ژیرونا، قهرمانی شماره ۳۶ رئال مادرید در لالیگا مسجل شد. آنها با رکورد قهرمانی های رسمی‌یوونتوس در پنج لیگ معتبر اروپایی برابری کردند.

پُرافتخارترین تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی (لیگ داخلی) رئال مارید ۳۶ قهرمانی در لالیگا یوونتوس ۳۶ قهرمانی در سری آ بایرن مونیخ ۳۲ قهرمانی در بوندسلیگا بارسلونا ۲۷ قهرمانی در لالیگا منچستریونایتد ۲۰ قهرمانی در لیگ سطح اول انگلیس اینتر ۲۰ قهرمانی در سری آ لیورپول ۱۹ قهرمانی در لیگ سطح اول انگلیس میلان ۱۹ قهرمانی در سری آ

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گواهینامه‌های‌ تقلبی، قربانیان‌ واقعی!
  • ۲۵ میلیون تومان بدهید گواهینامه تقلبی بگیرید!/ مراقب باشید مرتکب قتل عمد نشوید
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • مهمترین اخبار ۱۶ اردیبهشت/ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • ماجرای فروش گواهینامه‌؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی/ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی