Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تلاش متخصصان داخلی، توان تولید در نیروگاه شهید سلیمانی کرمان افزایش یافته است.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق کرمان گفت: با ارتقای توربین‌های گازی نیروگاه شهیدسلیمانی ظرفیت این نیروگاه حدود 160 مگاوات افزایش پیدا کرده که این اقدام 85 میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوه کریمی با اعلام این خبر افزود: در چند سال اخیر با ارتقای توربین‌های گازی و اجرای پروژه‌های نصب مدیا، آپگرید، اچ ای اس و همچنین آی جی وی پلاس حدود 160 مگاوات، معادل یک واحد گازی به ظرفیت نیروگاه شهید سلیمانی کرمان افزوده شده است.

وی تاکید کرد:‌ نیروگاه سیکل ترکیبی شهید سلیمانی با هشت واحد گازی و چهار واحد بخار به ظرفیت یک هزار و ۹۱۲ مگاوات نقش مهمی در پایداری شبکه جنوب شرق کشور ایفا می‌کند.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو شهید سلیمانی نیروگاه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلووات ساعت گذشت  

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل نیروگاه حرارتی بیستون گفت: در فروردین ماه امسال، بیش از ۲۱۴ میلیون کیلو وات ساعت انرژی الکتریکی در این نیروگاه تولید شده است.

مهندس میرزا عسگری اظهار کرد: با توجه به تعمیرات اساسی واحد دو نیروگاه و اجرای تعمیرات دوره ای نیمه اول سال واحد یک این نیرگاه، فروردین ماه امسال به میزان ۲۱۴ میلیون و ۴۳۰ هزار کیلو وات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه بیستون تولید شده که ‌از این مقدار ۱۹۵ میلیون و ۸۱۰ هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی به صورت خالص به شبکه سراسری تزریق شده است.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی کارکنان پرتوان این شرکت مصمم هستیم، برق مطمئن و پایداری را به هموطنان تقدیم کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروگاه، میرزاعسگری گفت: نیروگاه حرارتی بیستون، با ظرفیت تولید ۶۴۰ مگاوات، نقش مهمی در پایداری شبکه سراسری برق در غرب کشور به عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • افزایش چشمگیر ظرفیت انرژی خورشیدی در بریتانیا
  • افزایش چشمگیر ظرفیت انرژی خورشیدی در مارس ۲۰۲۴
  • تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلووات ساعت گذشت  
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق