Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولاد نیشابور با ابراز امیدواری نسبت به ریشه‌کن شدن سریع‌تر کوید١٩، گفت: این شرکت نیاز بیمارستان ٢٢بهمن نیشابور به اکسیژن مایع را برای یک سال برطرف می‌کند و مجموعه فولاد در راستای اهداف انسان‌ دوستانه و ایفای رسالت اجتماعی خود، کادر درمان را تنها نگذاشته و در کنار متولیان نظام سلامت برای غلبه بر اپیدمی کرونا ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با توجه به افزایش نیاز علوم پزشکی نیشابور به اکسیژن برای مراقبت و درمان بیماران مبتلا به کوید١٩، این شرکت برنامه‌ ریزی کرده است تا از محل اکسیژن تولیدی در واحد "اکسیژن و هوای فشرده" فولاد خراسان، نیاز نیشابور به این ماده حیاتی را برای یک سال به طور رایگان تامین کند تا بیمارستا‌های شهرستان دچار کمبود این ماده حیاتی نباشد و کادر درمان که این روز‌ها درگیر مسائل مختلف مرتبط با شیوع کرونا هستند، از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان ادامه داد: از اسفند سال قبل با تشکیل "کمیته مقابله با کرونا" در این شرکت، علاوه بر اتخاذ راهکار‌های پیشگیری از شیوع کرونا در مجتمع، اقداماتی همچون تامین تجهیزات حفاظت فردی کادر درمان، مواد ضدعفونی کننده و نیز کمک به آسیب دیدگان شیوع کرونا را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کادر درمان اکسیژن درمانی شیوع ویروس کرونا حفاظت فردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،میثم معزی امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: از آغاز پدیده گرد و خاک از بامداد تا ساعت ۷ صبح امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) ۸۱۵ نفر و از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳، ۲۵۴ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

وی افزود: مجموع مراجعان به بیمارستان‌ها یک هزار و ۶۹ نفر بوده ااست که ۸۸ نفر در مراکز درمانی بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مطابق معمول روز‌های گرد و غبار، کلیه بیمارستان‌ها آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند و از هم استانی‌ها می‌خواهیم در این شرایط ضمن تردد حداقلی در فضای باز، از کودکان، سالمندان و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و ریوی هستند، مراقبت کنند.

دیگر خبرها

  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است