Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@13:45:25 GMT

عکس ؛ مهمان جالب سرمربی تیم ملی فوتبال

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۲۳۱۶

عکس ؛ مهمان جالب سرمربی تیم ملی فوتبال

سرمربی تیم ملی فوتبال با مجید جلالی دیدار و گفت و گو کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی امروز در ادامه جلسات خود با سرمربیان لیگ برتری، با مجید جلالی ، سرمربی تیم گل گهر سیرجان، امروز (شنبه اول شهریورماه ) در ساختمان پک مرکز ملی فوتبال دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این سرمربی تیم ملی فوتبال با تعدادی از مربیان لیگ برتری دیدار کرد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجید جلالی دراگان اسکوچیچ مجید جلالی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال سرمربی تیم ملی ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران همچنان مهمان کویر کرمان است

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا ابریست، گفت: برای امروز بارش باران درمناطق غربی ،ارتفاعات جنوبی و مرکزی استان پیش بینی می شود.

 وی افزود:با توجه به نوع بارش های آبگرفتگی معابر به صورت نقطه ای دور از انتظار نیست.

 راستی بیان کرد:ضمن اینکه در نیمه غربی ،شمالی و برخی مناطق جنوب استان وزش باد به همراه خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا شاهد هستیم و فردا از وزش باد در سطح استان کاسته می شودفقط برای برخی مناطق جنوبی وزش باد را داریم.

وی گفت:برای روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی نسبتا آرام و پایدار را در سطح استان داریم و برای روز سه شنبه افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی است.

راستی تصریح کرد:دیروز در میانده جیرفت ،دشتخاک و فیض آباد گزارش بارندگی داشته ایم.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد:فهرج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۶درجه سانتیگراد خنک ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

  راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • باران همچنان مهمان کویر کرمان است
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • دریا در پی طلا ساختن از مس
  • واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم