Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه جواد حسینی در نشست شورای معاونین سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه  فاصله بین ستاد تا ادارات استان ها و ادارات استان ها تا مدارس بسیار زیاد است اظهار داشت: در راستای رسیدن به ادراک مشترک، تسهیم  و تبیین سیاست ها، برنامه ها، اهداف و تجربیات، نشست با روسای ادارات استثنایی استان ها برگزار  خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در قالب طرح سبات روسای ادارات در قالب گروه های ۸ نفره با معاونت ها و روسای ادرات و گروه های سازمان آموزش و پرورش استثنایی جلسات رو در رو برگزار و به تبادل تجربیات خواهند پرداخت.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: از دیگر اهداف برگزاری این نشست ها آشنایی با تجربیات و دستاوردهای استان ها، تمرکز محوری و ارتقای مدیریت آموزشگاهی است.

حسینی اظهار داشت: با وجود کرونا و قرار گیری در شرایط ناپایدار آغاز به کار مدارس پروژه مهر در سال جاری مهمترین کار آموزش و پرورش است.

وی با بیان ویژگی های پروژه مهر اظهار داشت: این پر حجم ترین پروژه آموزش و پرورش  است که  تمام دستاوردها در این پروژه نمایان است و یکی از اصلی ترین سنجه های موفقیت مدیریتی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود:  پروژه مهر فرایندیست از مهر تا مهر و بهترین مظهر اجتماعی شدن و جامعه پذیری آموزش و پرورش در پروژه مهر نهفته است

برچسب‌ها مدارس سید جواد حسینی سید جواد حسینی کیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سید جواد حسینی سید جواد حسینی کیا مدارس سید جواد حسینی سید جواد حسینی کیا آموزش و پرورش پروژه مهر استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن اظهار کرد: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد. 

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روزهای اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند. 

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پول هست زمین نیست!
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • خصوصیات شهید مطهری باید برای معلمین الگو باشد
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان