Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: سازمان فنی حرفه‌ای مراکز و کارگاه‌های خود را در مناطق کمتر توسعه یافته تقویت می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی اوسط هاشمی ظهر امروز در جمع مردم شهر شوسف اظهار داشت: تلاش داریم تمرکز خودمان را در مناطق کمتر توسعه یافته و نیازمند که نرخ بیکاری بالایی دارند، قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اختیارات را به آموزشگاهای آزاد که تعرفه دارند و در مناطق برخوردار هستند می‌دهیم که در آن مناطق کار کنند.

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در خراسان جنوبی براساس ظرفیت استان کیفی‌سازی می‌شودرئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور: ارتقاء توانمندی نیروهای مهارت آموزی در دستور کار است

معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بیان کرد: باید سازمان فنی و حرفه‌ای مراکز و کارگاه‌های خود را در مناطق کمتر توسعه یافته تقویت کند.

هاشمی تصریح کرد: سعی ما بر این است که در مناطق کمتر توسعه یافته از بهترین مربی‌ها استفاده کنیم و به سطح کیفی مهارت‌ها برویم تا از رشد کیفی برخوردار باشد تا فردی که در حوزه مهارت قرار می‌گیرد یک معیشت حداقلی داشته باشد.

دپارتمان ملی تخصصی معدن در نهبندان راه اندازی می‌شود

معاون وزیر کار و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور همچنین در نشست هم اندیشی در شهرستان نهبندان با اشاره به پراکندگی مساحت شهرستان اظهار داشت: راه‌اندازی پایلوت خدمات مهارتی به روستا انجام شود.

وی گفت: با پرداخت 35 درصد هزینه‌هایی از قبیل بیمه و غیره به کارفرمایانی که از هنرآموزان دارنده گواهی‌نامه‌های مهارتی کسب شده از فنی و حرفه‌ای استفاده کنند موافقت می‌شود.

هاشمی بیان کرد: سنجش مهارت از بین پرسنل اداری شهرستان و فارغ التحصیلان دانشگاهی انجام و به عنوان مربی آموزش به کارگیری شود.

معاون وزیر کار و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تصریح کرد: مالیات کسب شده از معادن شهرستان در تأسیس، تجهیز و تربیت و آموزش هنرجویان مصرف شود.

انتهای پیام/255/ ت

R41348/P/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... بیش از ۷۸۰۰ نفر در مراکز فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی آموزش دیدند ۳.۷ میلیون نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در استان خراسان جنوبی انجام شد مهارت‌آموزی پادگان‌های نظامی استان خوزستان به متخصصان فنی و حرفه‌ای سپرده شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بیش از ۷۸۰۰ نفر در مراکز فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی آموزش دیدند ۳.۷ میلیون نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در استان خراسان جنوبی انجام شد مهارت‌آموزی پادگان‌های نظامی استان خوزستان به متخصصان فنی و حرفه‌ای سپرده شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات جدید از شلیک گارد ساحلی امارات به لنج صیادان ایرانی/ لنج در آب‌های بین‌المللی بود/ ‌اماراتی‌ها ‌محل اصابت گلوله‌ها را بتونه‌کاری ‌کردند‌‌ ۲ گزارش| سردرگمی مردم در تلاطم این روزهای بورس؛ وقتی تازه‌واردها نظم بازار سرمایه را به هم می‌ریزند ۳ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۴ فرمانده هوانیروز ارتش: اورژانس هوایی هوانیروز در ۱۷ استان مستقر شد / هوانیروز ارتش به رفع محرومیت ورود کرد ۵ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۶ کردستان| روستانشینانی که "آب آلوده" می‌نوشند/ مسئولان محرومیت "روستای سپیران" را دریابند+ تصاویر ۷ پیگیری تسنیم| ورود نماینده مجلس برای رفع مشکل کمبود کپسول گاز در شهرهای شرق سیستان‌ و بلوچستان ۸ احتمال ریزش غار یخی کوهرنگ؛ گردشگران از حضور در مجاورت یخچال‌های طبیعی خودداری کنند مهمترین اخبار استانها عضو هیئت رئیسه مجلس: ۱۴ طرح ‌"اقتصادی و معیشتی" در اولویت مجلس قرار گرفت جزئیات جدید از شلیک گارد ساحلی امارات به لنج صیادان ایرانی/ لنج در آب‌های بین‌المللی بود/ ‌اماراتی‌ها ‌محل اصابت گلوله‌ها را بتونه‌کاری ‌کردند‌‌ گزارش| سردرگمی مردم در تلاطم این روزهای بورس؛ وقتی تازه‌واردها نظم بازار سرمایه را به هم می‌ریزند کشف یک تن و ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی زمینی سپاه در سراوان مهمترین اخبار تسنیم چرا اروپایی‌ها با پیشنهاد آمریکا برای فعال‌شدن مکانیسم ماشه مخالف‌اند؟/ گفتگوی تسنیم با حمیدرضا آصفی گفت‌و‌گو| واکنش وزیر اقتصاد به ادعای دست‌کاری دولت در بورس روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/ دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند غریب‌آبادی: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته به تهران می‌آید/گروسی: دوشنبه به ایران می‌روم امروز در شورای‌عالی بورس چه گذشت؟ ۴تصمیم جدید برای تداوم رونق بورس با شیب ملایم/ شاخص ریزش نداشت، اصلاح شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق کمتر توسعه یافته وزیر کار و رئیس سازمان سازمان فنی و حرفه ای آموزش فنی و حرفه ای فنی و حرفه ای کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد

رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: دمای هوای استان با تقویت سامانه بارشی، از بامداد دوشنبه تا پایان هفته پنج درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد. ️

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان، مهدی صابری در رابطه با وضعیت هوای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دمای هوای استان با تقویت سامانه بارشی، از بامداد دوشنبه تا پایان هفته پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

️وی افزود: طبق نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی سامانه بارشی وارد شده به استان از روز دوشنبه تا روز سه‌شنبه تقویت می‌شود و بارش‌های متناوب باران در مناطق مختلف پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: این بارندگی‌ها برای همه مناطق پیش‌بینی شده که همراه با وزش تندبادهای لحظه‌ای، رعد و برق و در مناطق مستعد تگرگ است.

صابری از شهروندان خواست تا روز چهارشنبه از تردد در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها، تردد در ارتفاعات و کوهپایه‌ها به علت احتمال وقوع رعد و برق و صاعقه و وزش تند باد خودداری کنند.

کد خبر 751254

دیگر خبرها

  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد