Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به ارائه ماسک رایگان به افراد نیازمند، گفت: با اجرای این طرح در مترو، افراد نیازمند نیز ماسک خواهند داشت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، زینب نصیری در بازدید از ایستگاه های تئاترشهر و میدان حضرت ولی عصر(عج)، اظهار کرد: ابتدا بازدیدی را از روند ضدعفونی کردن قطارها و پایانه های متروی تهران انجام دادیم و به صورت غیر رسمی نیز در مواقعی که از مترو استفاده می کنم عملکرد آن را بررسی و نکات مورد نیاز را عنوان کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سلامت شهرداری تهران تصریح کرد: مترو یکی از شرکت هایی است که همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا در سطح شهر تهران دارد و از زمان شیوع ویروس کرونا دغدغه‌های زیادی داشت تا بتواند تمامی دستور العمل های ابلاغی را اجرایی کند.

نصیری با بیان اینکه از نظر تهیه و تولید ماسک و همچنین  استفاده مسافران از ماسک دغدغه هایی وجود داشت، گفت: اما با سیاست هایی که به کار گرفته شد و همچنین با  همکاری وزارت صمت، مشکل بخش تولید و توزیع ماسک حل و با اطلاع رسانی و آموزش های خوبی که در بخش روابط عمومی و معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه انجام شد شاهد این هستیم که در حال حاضر تعداد زیادی از شهروندان و مسافران بدون هیچ اجباری از ماسک استفاده می کنند.

وی گفت: از 15 اردیبهشت ماه با اجباری شدن استفاده از ماسک در حمل و نقل و عمومی سیاست های اطلاع رسانی و آموزشی خوبی در شبکه متروی تهران انجام شد و این موضوع کمک کرد مسافران حساسیت و ضرورت ها را بیشتر بدانند و امروز هم شاهد هستیم که بیشتر افراد در شبکه مترو از ماسک استفاده می‌کنند.

نصیری با بیان اینکه در حال حاضر شرایط و فضا با گذشته تغییر پیدا کرده است، افزود: تعداد کمی از افرادی که وارد فضاهای عمومی می‌شوند فاقد ماسک هستند، در همین راستا حضور مجموعه هایی که بحث توزیع ماسک را در ایستگاه های مترو دارند کمک خوبی می کند تا افرادی که فاقد ماسک هستند نیز ماسک دریافت کنند.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران درباره توزیع ماسک رایگان به افراد نیازمند نیز گفت: اجرای طرح "خیر موثر" در مترو باعث می‌شود تا افراد نیازمند هم ماسک دریافت کنند.

 به گزارش تسنیم، در طرح «خیر»، شهروندان میتوانند با خرید ماسک در ایستگاه های مترو، آن را به عنوان هدیه در اختیار افراد نیازمند قرار دهند.

راه‌اندازی موزه اتوبوس در دستور کار/ استفاده 99 درصدی مسافران ناوگان عمومی پایتخت از ماسککشف بیش از 190 هزار ماسک احتکاری در شرق تهران

انتهای پیام/

 

R1014144/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهر تهران متروی تهران بیشتر بخوانید... راه‌اندازی موزه اتوبوس در دستور کار/ استفاده ۹۹ درصدی مسافران ناوگان عمومی پایتخت از ماسک کشف بیش از ۱۹۰ هزار ماسک احتکاری در شرق تهران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... راه‌اندازی موزه اتوبوس در دستور کار/ استفاده ۹۹ درصدی مسافران ناوگان عمومی پایتخت از ماسک کشف بیش از ۱۹۰ هزار ماسک احتکاری در شرق تهران واژه های کاربردی مرتبط شهر تهران متروی تهران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ یکی از علل مهم مرگ‌ومیر کرونا در کشورمان عدم‌استفاده از "ظرفیتهای طب سنتی" است ۲ وضعیت بازگشایی مدارس/ ۱۵ شهریور شرایط قرمز باشد هیچ مدرسه ای بازگشایی نمیشود! ۳ تشییع پیکر شهید پلیس پیشگیری تهران در ستاد فاتب + تصاویر ۴ رئیس پلیس تهران: مجرمان جری‌تر و وقیح‌تر شدند ۵ انتشار آگهی آزمون استخدامی کشور برای جذب ۴۵ هزار کارمند ۶ ابتلای بیش از ۴۷۰۰۰ کودک و نوجوان زیر ۱۸ سال در فلوریدا ۷ روز پزشک// امروز هیچ بیماری در سطح کشور برای درمان نیازمند اعزام به خارج از کشور نیست ۸ دانشگاه فرهنگیان: کسر ۴۵ درصد از حقوق "دانشجومعلمان" قانونی است! مهمترین اخبار اجتماعی روز پزشک// امروز هیچ بیماری در سطح کشور برای درمان نیازمند اعزام به خارج از کشور نیست مدارس "سمپاد" حق ندارند دانش‌آموز را به خاطر "شهریه" ثبت‌نام نکنند آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۲۳.۱ میلیون نفر در جهان + جدول تغییرات یکی از علل مهم مرگ‌ومیر کرونا در کشورمان عدم‌استفاده از "ظرفیتهای طب سنتی" است مهمترین اخبار تسنیم چرا اروپایی‌ها با پیشنهاد آمریکا برای فعال‌شدن مکانیسم ماشه مخالف‌اند؟/ گفتگوی تسنیم با حمیدرضا آصفی گفت‌و‌گو| واکنش وزیر اقتصاد به ادعای دست‌کاری دولت در بورس روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/ دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند غریب‌آبادی: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته به تهران می‌آید/گروسی: دوشنبه به ایران می‌روم امروز در شورای‌عالی بورس چه گذشت؟ ۴تصمیم جدید برای تداوم رونق بورس با شیب ملایم/ شاخص ریزش نداشت، اصلاح شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر تهران متروی تهران شهر تهران متروی تهران افراد نیازمند متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نواقص خط ۳ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، آزاد اکبری، مجری خط ۳ متر تهران در خصوص برنامه‌های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط ۳ گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص‌های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تأمین شود، اتفاق‌های خوبی رخ خواهد داد.

وی افزود" در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره‌برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

مجری خط ۳ مترو تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی‌مانده این خط تأمین شود، می‌توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص‌های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

کد خبر 6089646

دیگر خبرها

  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد