Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:03:59 GMT

سوگواره عکس «شکوه ارادت» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۲۴۴۳

سوگواره عکس «شکوه ارادت» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی زمزم ظهر شنبه در جمع اصحاب رسانه به صورت ویدئو کنفرانس اظهار داشت: سوگواره عکس «شکوه ارادت» در زمینه محرم و منویات مقام معظم رهبری در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کمک‌های مومنانه و تاثیر فرهنگ عاشورایی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: علاقمندان به عکاسی می‌توانند تا ۷ مهرماه آثار خود را به این سوگواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمزم افزود: اختتامیه سوگواره عکس «شکوه ارادت» ۱۷ مهرماه برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش موبایلی و حرفه ای ارسال کنند.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی، برپایی نمایشگاه عکس مجازی در خصوص محرم و عاشورا در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ماه محرم برشمرد.

زمزم با بیان اینکه موسسات فرهنگی در قالب حسینه مجازی برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند، افزود: در این زمینه برگزاری مراسم مجازی مداحی، شعرخوانی و سخنرانی تا پایان دهه اول محرم از فضای مجازی از اقدامات موسسه فرهنگی هنری عرفان است.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی نیز سوگواره استانی شعر «مشق دلدادگی» اجرا خواهد شد، افزود: امسال ۲۲ اثر منتخب را انتخاب خواهیم کرد که ۲۶ اثر در قالب کتاب چاپ و ۱۰ شب شعر مجازی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: لیست هنرمندان و موسسات فرهنگی آسیب دیده در سطح استان را تهیه کرده ایم.

زمزم با اشاره به تعطیلی سینماهای استان در ایام شیوع ویروس کرونا، افزود: ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به این سینماها پرداخت شده و لیست گروه‌های نمایشی نیز به منظور حمایت از آنها تهیه شده است.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی ادامه داد: ۱۲۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر استان نیز تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نبوده که به منظور حمایت، لیست آنان در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

زمزم با بیان اینکه تاکنون ۲۳۰ هنرمند در استان تحت حمایت بیمه هنرمندان قرار گرفتند، گفت: این افراد تا زمان بازنشستگی از خدمات درمانی و پزشکی می‌توانند استفاده کنند.

وی افزود: در خصوص خسارات شیوع کرونا به اصحاب هنر نیز هزینه ۳ ماه بیمه سهم هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر را پرداخت کردیم.

کد خبر 5005430

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی علی زمزم بیرجند محرم 99 ویروس کرونا شیراز ماه محرم مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا هفته دولت شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی ستاد ملی مقابله با کرونا فرهنگ و ارشاد برگزار می شود خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است