Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - با اینکه رئیس بسیج مداحان استان زنجان از عدم فضاسازی درست پایتخت شور و شعور حسینی کشور انتقاد کرده است ولی همچنان مسئولان شهرداری و فرمانداری از پاسخ صریح به این انتقاد خودداری می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، هفته گذشته در آستانه ماه محرم، رئیس بسیج مداحان استان زنجان از مسئولان شهرداری بابت عدم سیاه‌پوش شدن پایتخت شور و شعور حسینی کشور گلایه تندی کرد و از این رسانه کمک خواست که این موضوع را از شهرداری پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتشار این گزارش، مسئولان شهرداری در واکنش به این گلایه مدعی شدند که تا عصر پنجشنبه 31 مرداد کل فضای شهر زنجان سیاه‌پوش می‌شود و هیچ مشکلی وجود ندارد.

اما اکنون که دو روز است که از ماه محرم می‌گذرد همچنان سیاه‌پوش شدن  پایتخت شور و شعور حسینی به طور کامل انجام نگرفته  به طوریکه با ورود به این شهر به‌راحتی می‌توان متوجه شد که شهر زنجان در محرم امسال هنوز رخت سیاه به تن نکرده است و انگار ویروس منحوس کرونا بهانه خوبی برای کم‌کاری مسئولان زنجانی شده است.

گلایه تند رئیس بسیج مداحان استان زنجان از کم‌کاری شهرداری / سیاه‌پوش کردن اصلا قابل قبول ‌نیستگلایه رئیس بسیج مداحان استان زنجان از کم‌توجهی به ماه محرم/ چرا فضای شهر سیاه‌پوش نشده است?

در همین راستا بار دیگر امروز رئیس بسیج مداحان استان زنجان از مسئولان شهرداری و زیباسازی شهری گلایه تندی کرد و از رسانه تسنیم درخواست کمک کرد که هرچه سریعتر این موضوع را پیگیری کنند.

خبرنگار تسنیم این موضوع را همچون هفته گذشته از سیده‌ لیدا حسنی، سرپرست اداره سیما منظر شهرداری زنجان پیگیری کرد و وی در پاسخ از یک حقیقت تلخ پرده برداشت و افزود: طی نامه‌نگاری به فرمانداری زنجان موضوع عدم سیاه پوش شدن شهر زنجان را گزارش داده‌ایم و در آن نامه قید شده است که چرا تاکنون اداره‌ها و سازمان‌های دولتی از نصب بنر سیاه در مقابل ورودی‌ خود ادارات خودداری کرده‌اند ولی تاکنون هیچ پاسخی از فرمانداری به ما داده نشده است.

وی در ادامه مدعی شد: در حال حاضر مشغول نصب بنر و فضاسازی شهری هستیم و تا هشتم محرم شهر زنجان به طور کامل رخت سیاه به تن می‌کند.

در پایان با تمام این تفاسیر باید گفت که چرا اداره‌های دولتی از نصب پرچم سیاه و اعلان عزا خودداری کرده‌اند؟ نهادهای نظارتی چرا به وظایف ذاتی خود عمل نکرده‌اند؟ چه کسی باید پاسخگوی این بی‌مدیریتی‌ها باشد؟ آیا این اقدامات از روی غرض بوده است؟ در پایان انتظار داریم استاندار و فرماندار زنجان هرچه سریعتر به این موضوع مهم رسیدگی کنند که چرا تاکنون پس از گذشت دو روز از ایام محرم پایتخت شور و شعور حسینی کشور به طور کامل سیاه‌پوش نشده است و رخت سیاه به تن نکرده است.

انتهای پیام/ش

R7707/P/S6,59/CT7 بیشتر بخوانید... گلایه تند رئیس بسیج مداحان استان زنجان از کم‌کاری شهرداری / سیاه‌پوش کردن اصلا قابل قبول ‌نیست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گلایه تند رئیس بسیج مداحان استان زنجان از کم‌کاری شهرداری / سیاه‌پوش کردن اصلا قابل قبول ‌نیست پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات جدید از شلیک گارد ساحلی امارات به لنج صیادان ایرانی/ لنج در آب‌های بین‌المللی بود/ ‌اماراتی‌ها ‌محل اصابت گلوله‌ها را بتونه‌کاری ‌کردند‌‌ ۲ گزارش| سردرگمی مردم در تلاطم این روزهای بورس؛ وقتی تازه‌واردها نظم بازار سرمایه را به هم می‌ریزند ۳ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۴ فرمانده هوانیروز ارتش: اورژانس هوایی هوانیروز در ۱۷ استان مستقر شد / هوانیروز ارتش به رفع محرومیت ورود کرد ۵ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۶ کردستان| روستانشینانی که "آب آلوده" می‌نوشند/ مسئولان محرومیت "روستای سپیران" را دریابند+ تصاویر ۷ پیگیری تسنیم| ورود نماینده مجلس برای رفع مشکل کمبود کپسول گاز در شهرهای شرق سیستان‌ و بلوچستان ۸ احتمال ریزش غار یخی کوهرنگ؛ گردشگران از حضور در مجاورت یخچال‌های طبیعی خودداری کنند مهمترین اخبار استانها عضو هیئت رئیسه مجلس: ۱۴ طرح ‌"اقتصادی و معیشتی" در اولویت مجلس قرار گرفت جزئیات جدید از شلیک گارد ساحلی امارات به لنج صیادان ایرانی/ لنج در آب‌های بین‌المللی بود/ ‌اماراتی‌ها ‌محل اصابت گلوله‌ها را بتونه‌کاری ‌کردند‌‌ گزارش| سردرگمی مردم در تلاطم این روزهای بورس؛ وقتی تازه‌واردها نظم بازار سرمایه را به هم می‌ریزند کشف یک تن و ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی زمینی سپاه در سراوان مهمترین اخبار تسنیم چرا اروپایی‌ها با پیشنهاد آمریکا برای فعال‌شدن مکانیسم ماشه مخالف‌اند؟/ گفتگوی تسنیم با حمیدرضا آصفی گفت‌و‌گو| واکنش وزیر اقتصاد به ادعای دست‌کاری دولت در بورس روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/ دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند غریب‌آبادی: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته به تهران می‌آید/گروسی: دوشنبه به ایران می‌روم امروز در شورای‌عالی بورس چه گذشت؟ ۴تصمیم جدید برای تداوم رونق بورس با شیب ملایم/ شاخص ریزش نداشت، اصلاح شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پایتخت شور و شعور حسینی مسئولان شهرداری کاری شهرداری سیاه پوش شدن شهر زنجان کم کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند

داوود نوری رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: حسین بیگلی، راننده ون شهرداری بعد از یافتن کیف حاوی مدارک شخصی، پول و سکه طلا آن را به همراه تمام محتویات به صاحبش بازگرداند.

وی اضافه کرد: این راننده زنجانی پس از یافتن کیف به واحد مربوطه مراجعه کرد و محتویات صورتجلسه شد.

این مسوول ادامه داد: این کیف قیمتی به یک شهروند بانوی زنجانی اختصاص داشت که پس از پیگیری ها عودت داده شد.

پیش از این نیز ششم اردیبهشت سال جاری پاکبان زنجانی کیف حاوی مقادیری دلار، یورو و مدارک شناسایی معتبر یک شهروند را به صاحبش برگردانده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • توصیه رئیس پلیس پایتخت به ماموران در طرح نور
  • عضو شورای شهر زنجان: میدان بسیج نباید حذف شود
  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • کاهش ۶ درصدی تلفات جاده‌ای
  • اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان
  • حضور مداحان قزوینی در همایش ملی «الی الحبیب»
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟