Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@19:55:49 GMT

۱۷ عنوان برنامه قرآنی در خراسان جنوبی اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۲۴۹۱

۱۷ عنوان برنامه قرآنی در خراسان جنوبی اجرا می شود

مسئول دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۷ عنوان برنامه قرآنی در استان اجرا می شود، گفت: برای بزرگداشت ماه محرم تولید پوستر و ضبط برنامه های قرآنی برای پخش در فضای مجازی را در دستور کار داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد جعفری» پیش از ظهر امروز (1 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه به صورت ویدئوکنفرانس اظهار داشت: متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا وقفه ای در اجرای برنامه های قرآنی استان ایجاد شده بود اما با برنامه‌ریزی های متعدد و بسیار تلاش کردیم تا مشکلات موجود برطرف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: در بستر فضای آموزشی فعالیت هایی را در قالب مطالب قرآنی و انتخابات حوزه های قرآنی به صورت مجازی انجام دادیم و با همه محدودیت های اجتماعی نگذاشتیم که حوزه قرآن و عترت در جامعه کم رنگ شود.  
 


وی با بیان اینکه امسال 17 عنوان برنامه قرآنی ویژه ماه محرم برگزار می کنیم، افزود: محرم امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی دارد و باید از فضاها و بسترهای مختلف برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای کربلا حداکثر استفاده را داشته باشیم. 

 

جعفری با بیان اینکه امروز در حوزه قرآنی کاروان نمادین نینوا در قالب کاروان خودرویی به حرکت در می ‌آید، گفت: یکی دیگر از برنامه های ما در ماه محرم برگزاری مراسمات مذهبی در قالب طرح حسینه مجازی است و به خاطر شرایط کنونی چند برنامه مختلف دیگر نیز پیش بینی شده است تا در فضای مجازی اجرا شوند.  


مسئول دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه گفت: تولید و انتشار پوستر ویژه ماه محرم و تولید و ضبط برنامه های قرآنی برای پخش در فضای مجازی را در دستور کار داریم و سخنرانی با حضور یکی از اساتید در خصوص تاریخ قیام امام حسین(علیه السلام) را در فضای مجازی پخش می کنیم.  
 


وی با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: در راستای گرامیداشت این هفته سوالات مسابقه را در قالب پیامک اعلام خواهیم کرد و جوایزی به برگزیدگان اهدا می کنیم.  
 


جعفری با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طرح های موسسات قرآنی در فضای مجازی حمایت می کند، افزود: در ماه رمضان امسال موسسات قرآنی استان طرح های خوبی را در فضای مجازی اجرا کردند و مورد حمایت قرار گرفتند و در حال حاضر چهار موسسه قرآنی طرح هایی در خصوص مباحث تبیین و ترویج و آموزش ابلاغ کرده اند.  
 


مسئول دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: بودجه های قرآنی برای حمایت از طرح هایی است که به آموزش و تبلیغ بپردازند و بر اساس میزان قبولی حمایت هایی صورت می گیرد و تاکنون در سال جاری 70 میلیون تومان به حساب موسسات قرآنی واریز کردیم.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرآنی محرم فضای مجازی ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو غفوریان کیست؟

انتشار فیلمی از اعترافات خسرو عفوریان که به لحاظ چهره شباهت بسیار زیادی به مهران غفوریان دارد مبنی بر اینکه کارمند ساواک در دوران پیش از انقلاب اسلامی بوده است، با حواشی فراوانی در فضای مجازی رو به رو شد.

به گزارش تابناک- بر اساس این فیلم این فرد مدعی است که سابق بر این عضو ساواک بوده و پس از انقلاب اسلامی از گذشته خود ابراز ندامت می کند.

بر اساس اطلاعات موجود خسرو غفوریان پس از آزادی از زندان فوت می کند.

عبدالرضا داوری یکی از فعالان فضای مجازی مدعی شده است که خسرو غفوریان پدر مهران غفوریان است.

همچنین از مهران غفوریان دست نوشته و تصویری وجود دارد که نشان می دهد او برای پدرش به نام خسرو غفوریان دلنوشته منتشر کرده و نیز بر سر مزار او حاضر شده است.

بر اساس این گزارش هنوز مهران غفوریان در این خصوص توضیحاتی ارائه نکرده است.

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر