Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@16:13:53 GMT

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۲۵۳۶

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

خبرگزاری آریا - آزمون استخدامی فراگیر و متمرکز دستگاه های اجرایی هر ساله زیر نظر سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور جذب نیروهای لازم برای اشتغال در اداره ها و سازمان های دولتی ، برگزار می شود . لازم به ذکر است که نام نویسی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی توسط سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آزمون استخدامی فراگیر و متمرکز دستگاه های اجرایی هر ساله زیر نظر سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور جذب نیروهای لازم برای اشتغال در اداره ها و سازمان های دولتی ، برگزار می شود . لازم به ذکر است که نام نویسی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی توسط سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود .
علاقه مندان به فعالیت در رشته های شغلی ارائه شده در سازمان های دولتی و دستگاه های اجرایی کشور می توانند با شرکت در ثبت نام استخدام دستگاه های اجرایی سال جاری شانس خود را برای پذیرش در این سازمان ها امتحان کنند . استخدام نهایی در سازمان های دولتی منوط به این است که در مراحل گزینش از جمله آزمون ، مصاحبه و ... موفق شوند .
آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان هایی از جمله ، وزارت بهداشت ، وزارت آموزش و پرورش ، سازمان اداری و استخدامی ، سازمان زندان ها ، سازمان دامپزشکی ، سازمان امور شیلات و ... برگزار می شود .
داوطلبان می توانند با توجه به فاکتور های مورد نظر مانند محل سکونت ، رشته فارغ التحصیلی ، آخرین مدرک تحصیلی و ... رشته شغلی و محل مورد نظر خود را انتخاب کنند . کلیه داوطلبان شرکت کننده آزمون در صورت پذیرش موظف هستند که در رشته و محل انتخابی شروع به کار کنند و مجاز به تغییر محل انتخابی نیستند . توجه داشته باشید که برای استخدام نهایی و پذیرش در آزمون می بایست تمامی شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده از سوی سازمان سنجش را رعایت کرده و پس از پذیرش در آزمون و مصاحبه مدارک خود را به مسئولین مربوطه جهت تایید صلاحیت ارائه دهند . داوطلبان متقاضی آزمون سال جاری می توانند با مطالعه این مقاله با کلیات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی آشنا شده و از جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 و شرایط استخدام مطلع شوند .
صفر تا صد آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 برای استخدامی بیش از 40 هزار نفر در سازمان ها و ادارات دولتی کشور برگزار می شود . هر یک از ارگان های متقاضی جذب نیرو ظرفیت ها و رشته های شغلی مورد پذیرش خود را به سازمان ادارای و استخدامی کشور اعلام کرده اند . علاقه مندان به ثبت نام این آزمون می توانند با بررسی شرایط ، رشته های تحصیلی مورد پذیرش ، رشته های شغلی ارائه شده ، ظرفیت های هر ارگان و استان های ارائه دهنده هر رشته شغلی ، در صورت علاقه در این ازمون نام نویسی کنند . مانند سال های گذشته آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سال 99 نیز فقط یک بار برگزار می شود .

زمان و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99
همانطور که پیش از این نیز اشاره شد ثبت نام و پذیرش نهایی در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ، مستلزم رعایت شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور می باشد که در زمان نام نویسی از سوی سازمان سنجش اعلام می شود .
شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برای تمام مشاغل و تمام سازمن ها یکسان می باشد و متقاضیان استخدام در سازمان های دولتی مستلزم رعایت این شرایط هستند . اما شرایط اختصاصی هر سازمان متقاضی جذب نیرو در سازمان های مختلف با دیگری متفاوت بوده و کلیه شرکت کنندگان باید علاوه بر شرایط عمومی ، واجد شرایط اختصاصی نیز باشند .
داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 باید دقت داشته باشند که رعایت تمامی شرایط چه عمومی و چه اختصاصی برای پذیرش نهایی در این آزمون لازم است . در صورت عدم رعایت شرایط و قوانین از سوی داوطلبی ، پذیرش نهایی وی لغو خواهد شد و شخص مجاز به ادامه روند پذیرش نمی شود .
زمان ثبت نام ازمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 مانند سال های گذشته با انتشار اطلاعیه سازمان سنجش ، به داوطلبان اطلاع رسانی می شود . همچنین سازمان سنجش ، معمولا همزمان با آغاز مهلت نام نویسی این آزمون دفترچه راهنمای ثبت نام ازمون استخدامی دستگاه های اجرایی را منتشر می کند .
داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 باید دقت داشته باشند که ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی انجام می شود و لذا باید در زمان تعیین شده با مراجعه به سامانه ثبت نام مراحل نام نویسی از جمله پرداخت هزینه ، تکمیل فرم های ثبت نام ، بارگذاری مدارک و ... را طی کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنند .
متقاضیان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 که رشته محل انتخابی خود را انتخاب کرده و در زمان مقرر در این آزمون نام نویسی می کنند ، باید برای موفقیت در آزمون کتبی آماده شوند . مواد امتحانی این آزمون معمولا همزمان با آغاز نام نویسی رشته های این آزمون اعلام می شود . در ادامه مواد امتحانی عمومی آزمون ادارات دولتی سال گذشته را ارائه داده ایم .
فناوری اطلاعات یا مهارت های هفت گانه ICDL ریاضی و آمار مقدماتی زبان و ادبیات فارسی معارف اسلامی زبان انگلیسی عمومی اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی ، حقوق قانون اساسی هوش و توانایی عمومیمواد امتحانی اختصاصی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با توجه به شرایط احراز تحصیلی ( مقطع و رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام در آن شغل ) و همچنین با توجه به مهارت ها و اطلاعات مورد نیاز برای اشتفال در هر یک از رشته ها تعیین و ابلاغ می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 سازمان اداری و استخدامی دستگاه های اجرایی سال سازمان های دولتی استخدامی کشور برگزار می شود سازمان ها سازمان سنجش شرایط عمومی نام نویسی رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، طاهر یوسفی مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک، گفت: به‌زودی از سوی شرکت دانش‌بنیان «صاپا» ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی تحویل گمرک خواهد شد تا در گمرکات اجرایی کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک در ادامه تاکید کرد: در یک‌سال اخیر ۱۱ دستگاه آشکارساز چمدانی از سوی این شرکت به گمرک تحویل و در گمرکات نصب شده است.

وی افزود: با اضافه شدن ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی به گمرکات کشور، تعداد دستگاه‌های آشکارساز چمدانی و پالتی در گمرکات اجرایی کشور به تعداد ۱۵۳ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 6096351

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان