Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از ساری : سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان با آمادگی هرچه تمام تر در برقراری امنیت عزاداران حسینی با عمل به تدابیر حکیمانه رهبری، در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اقامه عزا و احیای واقعه کربلا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در راستای تامین نظم، امنیت و خدمت‌گزاری به مردم ولایی انجام وظیفه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از هیئت‌های مذهبی و مردم استان انتظار داریم،در تعظیم شعائر و عزاداری‌ها، شئون اسلامی با عمل به توصیه‌های بهداشتی، ماموران انتظامی را در برقراری امنیتی مطلوب در استان یاری دهند.

میرزایی بیان کرد: محرم ماه حماسه، شجاعت، رشادت و ظلم ستیزی بوده و ماهی که مهم‌ترین رخداد جهان اسلام را در دل خویش نهان دارد و واقعه کربلا با گذشت قرن‌ها سال از حادثه عاشورای حسینی آن که ذره‌ای غیر خدا در آن راه ندارد، چون همیشه تاریخ یک حقیقت زنده و ناب است.

وی افزود: حماسه کربلا حقیقتی ناب را به تصویر کشید، پیام حفظ آزادگی و شرافت را فریاد کرد، صحنه وقوع حماسه ظلم ستیزی ابدی شد و در آن حماسه بی نظیری به تصویر کشیده شد که وجدان انسان‌های آگاه، صلابت آسمانی را ستایش کرده و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد.

میرزایی بیان کرد: بشریت، باید عاشورا و قیام حسینی را زیر ذره بین عقل و منطق قرار دهد و نیازهای فراوان فکری، عقیدتی و انسانی خود را در پرتو آن جستجو کند تا در سایه این کنکاش، هر چه بیشتر در راه بهبود حیات معنوی و مادی خویش قدم گذارد و درون و برون خویش را از قید و بندهای خرافی، پالایش کند.

46

کد خبر 1424487

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس حسینی پیش ازظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از مرغداران استان، گوشت مرغ مازاد استان بدون محدودیت و با قیمت ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم خریداری می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون هزار و ۸۴۶ تن گوشت مرغ منجمد خرید و در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شد تا در زمان کمبود برای کمک به تنظیم بازار، عرضه شود.

وی تصریح کرد: میزان جوجه ریزی استان در فروردین ماه سال‌جاری بیش از ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه بوده که ضمن ثبت رکورد جدید، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

حسینی تصریح کرد: با توجه به تأمین به موقع و موجودی کافی نهاده‌های مورد نیاز مرغ داران در استان و همچنین کاهش قیمت جوجه یک روزه تا ۲۳ هزار تومان در روزهای اخیر، قطعاً شاهد افزایش تولید گوشت مرغ در دوره آتی در استان خواهیم بود.

کد خبر 6090819

دیگر خبرها

  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است