Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۱۷۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۴۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: از این تعداد ۵۴ پروژه با اعتبار حدود ۱۲۴۶ میلیارد تومان متعلق به بخش خصوصی و ۱۲۱ پروژه با اعتباری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان متعلق به بخش دولتی است.

علی فتح‌اللهی امروز در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته دولت در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "باید کارهای انجام گرفته را به اطلاع مردم برسانید" لذا هفته دولت بهترین فرصت برای انعکاس اقدامات انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علی رغم مشکلات اقتصادی باید برای حفظ باورهای‌مان و صیانت از انقلاب مشکلات‌مان را حل کنیم زیرا استکبار جهانی به دنبال به زانو در آوردن ملت سرافراز ایران است، در حالیکه ما برای حفظ و صیانت از نظام و انقلاب بهای سنگینی مانند خون پاک شهدا را تقدیم کردیم.

فرماندار شهرستان رشت گفت: فشارهای اقتصادی و بین‌المللی نباید ما را از اهداف‌مان دور کند، ضرورت دارد که این فضای فعلی همگرایی، همدلی و کمک به  یکدیگر را تقویت کنیم، با درک درستی که از وضع موجود کشور داریم و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تصمیم‌گیری کنیم.

فتح‌اللهی با تاکید بر اینکه انجام کارهای زیربنایی و توسعه محورانه جزء اولویت‌های ما در شهرستان رشت است، تصریح کرد: باید بتوانیم کارهای خوبی را سیاست‌گذاری کنیم و بتوانیم اثرات کارها را در زندگی مردم نشان دهیم.

وی با اشاره به توسعه همه جانبه شهرستان، اضافه کرد: باید علی‌رغم محدودیت اعتباری بخش‌های تابعه را مدنظر قرار دهیم، همچنین در راستای رفع دغدغه‌ها تلاش شده از همه ظرفیت‌های موجود شهرستان بهره‌مند شویم.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه اگر بتوانیم برنامه‌محور پیش رویم، قطعا نتایج خوبی حاصل می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های شهرستان سایت تخلیه زباله سراوان، پسماند و کودآلی است، بحث پسماند به جد در حال پیگیری است؛ علاوه‌بر این موضوع کودآلی و احداث سوله‌ها هم در حال اجراست که از پروژه‌های مهم و تاثیرگذار است. ارتباط با سرمایه‌گذاران از دیگر اولویت‌هایی است که می‌تواند منجربه شغل و درآمد پایدار شود.

فتح‌اللهی با اشاره به سلسله بازدیدهایی که از بخش‌های مختلف شهرستان رشت انجام شده، بیان کرد: با توجه به ظرفیت و نیاز هر بخش سعی شد در کمیته‌های برنامه‌ریزی اعتبارات لازم منظور گردد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه در حوزه عمران و زیرساخت شهری، صنعت و معدن و تجارت، فرهنگی، کشاورزی ادامه داد: در حوزه گردشگری هم ظرفیت‌هایی را داریم که باید از این موهبت‌ها در راستای توسعه پایدار بهره‌مند شویم.

فرماندار رشت با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۱۷۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۴۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: از این تعداد ۵۴ پروژه با اعتبار حدود ۱۲۴۶ میلیارد تومان متعلق به بخش خصوصی و ۱۲۱ پروژه با اعتباری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان متعلق به بخش دولتی است.

وی با بیان اینکه ارزش اعتباری پروژه‌های هفته دولت سال گذشته ۳۶۵ میلیارد تومان بوده که امسال حدود ۳۷۰ درصد رشد داشته است، تصریح کرد: امسال با بهره‌برداری رسمی از ۱۷۵ پروژه، ۲۳۶۸ فرصت شغلی در سطح شهرستان رشت ایجاد می‌شود که ۱۰۱۱ نفر اشتغال موقت و ۱۳۵۷ اشتغال دائمی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فرماندار رشت هفته دولت افتتاح پروژه در هفته دولت میلیارد تومان متعلق به بخش پروژه با اعتباری بهره برداری شهرستان رشت هفته دولت ۱۷۵ پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: مرحله نخست مترو قم به مراحل پایانی رسیده و اگر واگن تأمین شود، آماده بهره‌برداری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مجید محمدرضا خانی گفت: در  سال 1402 پروژه‌هایی همچون ایستگاه آتش‌نشانی مادر و ساختمان جدید شورای اسلامی شهر قم به پایان رسید.

وی از آغاز مجدد پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی امام موسی صدر که یکی دو سال مسکوت مانده بود، خبر داد و افزود: تقاطع غیرهمسطح فردوسی صدوق با مبلغ 100 میلیارد تومان آغاز شد که سال 1403 به پایان می‌رسد.

 معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با بیان اینکه ایمن‌سازی کمربندی امام علی (ع) به مراحل نهایی رسیده است، تصریح کرد: تقاطع نیک‌اندیش نیز در سال 1402 آغاز شد و در حال اجرایی شدن است.

 محمدرضاخانی با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح نماز و شهدای پرواز در سال 1402 به بهره‌برداری رسید، گفت: اجرای بخشی از پروژه مسیر دسترسی تقاطع غیرهمسطح شهدای سلامت از دیگر اتفاقات سال 1402 بود.

 وی با تأکید بر اینکه مرحله نخست مترو به مراحل پایانی رسیده و اگر واگن تأمین شود، آماده بهره‌برداری است، ادامه داد: تملک خانه تاریخی توکلی برای احداث خانه‌موزه با هدف ارتقای فرهنگ تاریخی شهر و تقویت تاریخچه هیئت‌های مذهبی در شهر قم از دیگر اتفاقات سال 1402 بود.

 معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به پروژه پارکینگ چهل‌اختران، اذعان کرد: این طرح از اواخر سال 1401 آغاز شد، سال 1402 تملک آن به پایان رسید و عملیات عمرانی آن در روزهای ابتدایی سال جاری تمام شد.

 محمدرضاخانی با اشاره به اتمام پروژه بزرگ بلوار جعفر طیار (ع) اضافه کرد: این بلوار با 50 سال قدمت در طرح‌های توسعه شهری قم، سال 1402 به بهره‌برداری رسید که خبر خوبی برای شهروندان بود.

 وی با تأکید بر پیگیری تملک برای تعریض محور دروازه ری و بهسازی این محله بر اساس طرح تفصیلی در سال 1402 گفت: بخش مهمی از این پروژه انجام‌ شده است و سال 1403 به اتمام می‌رسد.

 معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی قبرستان نو و احداث باغ مزار مشاهیر، افزود: این طرح نیز سرعت خوبی داشته است و اوایل سال جاری به اتمام می‌رسد.

 محمدرضاخانی با اشاره به وجود 1029 ردیف بودجه و 2000 پروژه در بودجه 1402 شهرداری قم افزود: این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی در اختیار شهروندان قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، خط یک متروی قم به طول 14.8 کیلومتر و 14 ایستگاه عبوری در حال احداث است. مرحله نخست خط یک مترو قم در قالب 6 ایستگاه حدفاصل قلعه کامکار تا میدان مطهری قرار دارد.

همچنین خط 2 مترو نیز به طول 28 کیلومتر از اراضی 560 هکتاری طرح نهضت ملی مسکن در شهرک پردیسان آغاز شده و در محدوده میدان 72 تن و بلوار شهید خداکرم به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز