Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین جعفری سرمربی ملی حفاری اهواز گفت: در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پس از بقا در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور جا دارد از همه عوامل باشگاه و شرکت ملی حفاری که در هفته‌های پایانی کنار تیم فوتبال بوده و حمایت‌مان کردند نهایت تشکر را داشته باشم.

او افزود: ما پس از وقفه و تعطیلات ناشی از شیوع بیماری کرونا در مسابقات ایجاد شد یکی از بازی‌های حساس و مهم‌مان را که در میزبان آن بازی بوده و می‌توانستیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم از دست دادیم و نتوانستیم شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی دیگرمان نیز بدون برگزاری تمرین و در حالی که تست کرونای ۹ بازیکن ما مثبت اعلام شده بود شرکت کردیم. در این 2 بازی پشت سر هم که در خانه داشتیم نتوانستیم امتیازاتی را که نیاز داریم را از این بازی‌ها کسب کنیم.

جعفری بیان داشت: این مسئله به ضرر ما تمام شد چرا که به انتهای جدول خیلی نزدیک شدیم. با کمک همه عوامل باشگاه و تیم مخصوصا بازیکنان تلاش زیادی کردیم که توانستیم در هفته‌های پایانی برد‌های ارزشمندی را کسب کنیم.

سرمربی ملی حفاری اهواز تصریح کرد: بازیکنانم که لیاقت زیادی را برای کسب موفقیت دارند جایگاه میانی جدول را کسب کردند بسیاری از بازیکنان تیم ما توانایی و پتانسیل بازی در لیگ‌های بالاتر را دارند و شرایط به گونه‌ای رقم خورد که تیم ملی حفاری نتوانست جایگاه بهتری را کسب کند، اما با توجه به شرایطی که داشتیم و اتفاقاتی که رخ داد توانستیم سهمیه استان خوزستان را حفظ کنیم که خود این موضوع جای خوشحالی دارد.

او گفت: امروز نیز تیم خوبو فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم تلاش خود را انجام دادند فقط یک تار مو فاصله تا بقا در لیگ داشتند. امیدوارم در ادامه کار موفق‌تر از این باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان شرکت ملی حفاری ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد

به گزارش قدس آنلاین، هفته سی‌وپنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری چهار دیدار همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پیگیری شد.

در رقابت‌های امروز، منچستریونایتد برابر برنلی با تساوی یک - یک متوقف شد. آنتونی در دقیقه ۷۹ منچستر را پیش انداخت اما زکی آمدونی در دقیقه ۸۷ و از روی نقطه پنالتی گل مساوی برنلی را به ثمر رساند. منچستر با این تساوی ۵۴ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت. برنلی هم با ۲۴ امتیاز در رده نوزدهم و یکی مانده به آخر جدول قرار دارد.

در دیگر بازی، نیوکاسل ۵ بر یک شفیلدیونایتد را شکست داد. شفیلد با این شکست ۱۶ امتیازی ماند و در فاصله ۳ هفته تا پایان لیگ جزیره به دسته اول سقوط کرد.

در دیگر بازی‌های همزمان، ولورهمپتون ۲ بر یک لوتون را شکست داد و فولام برابر کریستال پالاس به تساوی یک - یک رسید.

در سایر بازی‌های امشب، اورتون از ساعت ۲۰ به مصاف برنتفورد رفته است و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه هم آستون‌ویلا با چلسی روبه‌رو می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی