Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومریه نیوز به نقل از شبکه العربیه به نقل از منابع گزارش داد، نیروهای آمریکایی و نیروهای ائتلاف آمریکایی از پایگاه نظامی التاجی طی فردا (یکشنبه) خارج می‌شوند.

به گزارش ایسنا، این شبکه عراقی گزارش داده است، پایگاه التاجی در ۸۳ کیلومتری شمال بغداد واقع شده و در آن یک فرودگاه و پایگاه نظامی بزرگ قرار دارد که دربرگیرنده نیروهای آمریکایی و ائتلاف بین‌المللی مدعی مقابله با داعش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر، یک منبع امنیتی در استان الانبار امروز، شنبه گفت: نیروهای آمریکایی سامانه ضد موشکی پاتریوت را در داخل پایگاه هوایی عین الاسد در غرب الانبار مستقر کرده‌اند.

این منبع به خبرگزاری المعلومه گفت: نیروهای آمریکایی سامانه‌های پاتریوت را در تمام گوشه‌های پایگاه در منطقه البغداد در شهرستان هیت در غرب الانبار مستقر کرده‌اند.

این منبع ادامه داد: نیروهای آمریکایی دست به آزمایش این سامانه‌ها زدند و نیروهای آمریکایی عملیات نصب این سامانه‌ها را تکمیل کردند و آنها اکنون آماده رهگیری موشک‌ها در صورت حمله موشکی به پایگاه هستند.

این منبع اشاره کرد، نیروهای آمریکایی تدابیر بی‌سابقه‌ای را از زمان استقرار این سامانه‌ها علیه این پایگاه لحاظ کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حضور نیروهای آمریکایی در عراق نیروهای آمریکایی سامانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، جبارعلی ذاکری ظهر شنبه در مراسم گرامی‌داشت روز ملی شوراها در تبریز، شوراها را مظهر حاکمیت اراده مردم دانست و گفت: برای استفاده از تجربیات موفق و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای مدیریت شهری و روستایی، آسیب‌شناسی دوره‌های مختلف شوراها ضروری است.

وی تاکید کرد: مصوبات شوراها که روند قانونی را طی می‌کنند برای شهرداری‌ها لازم‌الاجرا هستند و شوراها باید اجرای مصوبات قانونی را از شهرداران مطالبه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد، افزود: حذف فساد اداری و مالی با حذف ارتباط چهره به چهره مراجعان با کارکنان اتفاق می‌افتد که این امر نیازمند استقرار سامانه‌های مدیریتی در حوزه صدور پروانه، رصد و پایش ساخت‌وسازها و … است.

وی با بیان اینکه توسعه باید مطالعه‌شده باشد، گفت: گاهی طرح‌های هادی و جامع در اجرا با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که این امر ناشی از عدم مطالعه و کار کارشناسی و همچنین عدم استقرار سامانه‌های مدیریتی است.

ذاکری از طراحی سامانه مدیریت شهری در شهرداری آذرشهر به عنوان پایلوت استانی خبر داد و گفت: امسال این سامانه راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم به زودی همه شهرداری‌های استان بتوانند از این امکان استفاده کنند؛ البته در شهرداری تبریز هم اقداماتی در این راستا شده که قابل ارائه است.

کد خبر 6090099

دیگر خبرها

  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • اخباری از حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • کاخ سفید مدعی شد: پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد