Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسی گفت: کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین آستارا آمادگی لازم جهت خدمت رسانی به زائرین خارجی اربعین حسینی را دارد.

«نظام عباسی» بر اهمیت بزرگداشت اربعین حسینی تاکید کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: كميته بهداشت و درمان ستاد اربعين آستارا طبق سال های گذشته با هدف نظارت بهداشتی به خدمات رسانی به زائرین خارجی اربعین حسینی و ارائه خدمات درمانی به آنان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا افزود: هدف و وظیفه اصلی ما ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب به زائران اربعین حسینی است.

 

وی مسئله کرونا ویروس را یکی معضلات امروز جامعه بشری دانست و خاطرنشان کرد: این ویروس منحوس باعث شده بیشتر مراسمات مذهبی تحت شعاع قرار گیرند.

 

عباسی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد پیروی از تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا ویروس،اظهارکرد: هرگونه تصمیم ستاد کرونا برای ما قابل اجرا می باشد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا گفت: کمیته بهداشت ودرمان ستاد اربعین آمادگی لازم جهت خدمت رسانی به زائرین خارجی اربعین را دارد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمادگی لازم خدمات بهداشتی و درمانی ستاد اربعین بندر آستارا رسانی به زائرین خارجی بهداشت و درمان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود