Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویسکرمی، نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: راه آهن استان یک مشکل حاد و کوری شده و با این روند تا ۲۰ سال دیگر هم افتتاح نخواهد شد و با بودجه دولتی انتظار نمی رود این پروژه به زودی به بهره‌برداری برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، مهرداد ویسکرمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد اظهار داشت: ما باید رویه عوض کردن مدیران را تغییر دهیم و نمایندگان باید از باج خواهی دست بردارند و نباید با عوض شدن دولت و نماینده مدیران هم عوض شوند و هر مدیری که عملکرد خوبی دارد باید به کارش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداراتی در استان وجود دارند که به صورت خانوادگی اداره می شوند که این از باج خواهی نمایندگان سر می‌زند و نماینده‌ای که هزار و ۵۰۰ نفر به دانشگاه علوم پزشکی استان تحمیل کرده و آن را مجبور کرده که به خدمت بگیرند آن مدیر چطور باید بتواند مدیریت کند، ما باید این باج خواهی را کنار بگذاریم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با اشاره به بیمارستان ۵۲۰ تختخوابی خرم‌آباد بیان کرد: این پروژه که تا به حال غیر فعال بوده با پیگیری‌های صورت گرفته شروع به کار خواهد کرد و مشکل بیمارستان مهرگان به عنوان بیمارستان دوم خصوصی با بانک ملت را حل کرده ایم و زمینه ۵۰۰ نفر اشتغالزایی را فراهم خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: توانسته ایم با پیگیری‌های انجام شده سی تی اسکن بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد را تامین کنیم و به زودی این دستگاه در بیمارستان شهید رحیمی آغاز به کار خواهد کرد.

ویسکرمی با اشاره به دیگر پروژه‌های استان گفت: پروژه صدر فولاد خرم آباد حدود ۶۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد که به زودی شروع به کار خواهد شد و اگر سرمایه گذار نتواند این کار را شروع کند بانک‌ها می‌توانند آن را تملک کنند و این پروژه به صورت دولتی خواهد بود و راحت‌تر می‌توان آن را پیگیری کرد.

وی با اشاره به بحث سرمایه گذار در استان اظهار داشت: همه مشکلات ما با دولت و مجلس حل نمی‌شود و مردم باید در این راه کمک کنند ما در حال حاضر درکیسه دولت پول نمی بینیم و باید بتوانیم برای روند رو به رشد پروژه های استان با سرمایه گذارها کار کنیم که در این راستا همراهی دولت، مجلس و مردم را می طلبد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی با اشاره به وجود مدیران ناکارآمد استان افزود: عمر دولت رو به پایان است و ما به دنبال تنش با دولت نیستیم و بنده هیچ مدیر ضعیفی را تحمل نخواهم کرد و به صورت شفاف سازی روی عملکرد مدیران نظارت خواهم کرد، ما خادم مردم هستیم و در این مسیر از عالی ترین مدیر تا پایین ترین رده با هیچکس شوخی نداریم و سعی خواهیم کرد با مدیران با تکریم صحبت کنیم.

وی بیان کرد: در بحث سیل نیز دولت تخصیص اعتبارات سدها ما را کم کرد و به عنوان اعتبارات سیل به ما داده که این روند اشتباه است و باید این اعتبارات سیل از محل خود تأمین می‌شد.

ویسکرمی با اشاره به مشکلات اشتغال زایی عنوان کرد: مجلس مغز متفکر جامعه است و هر سه قوا در بحث مشکلات مقصر هستند و دولت باید در این راه جهادی و دلسوزانه و خودکار کار کند و مجلس باید در این زمینه یک تحول بزرگی ایجاد شود و نمایندگان هم به جای جابه جایی مدیر مدرسه، ناظم، بخشدار و… بتوانند به کارهای مهم و بزرگ بپردازند و در پایان کار یک کارنامه موفق ارائه دهند.

وی با اشاره به بحث راه‌آهن استان تصریح کرد: راه آهن استان یک مشکل حاد و کوری شده و بنده در این زمینه پیگیری‌های زیادی انجام داده ام که با این روند در حال انجام تا ۲۰ سال دیگر هم افتتاح نخواهد شد و با بودجه دولتی انتظار نمی رود که این پروژه به زودی به بهره‌برداری برسد و حدود پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و ما باید بتوانیم از هلدینگ‌ها استفاده کنیم و طبق ماده ۵۶ می‌توان این پروژه را به بخش خصوصی واگذار کرد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی خاطر نشان کرد: باید سنت حسنه شفافیت در رفتار نمایندگان شکل بگیرد هر چند عملکرد خود را ارائه دهیم و باآگاه سازی و ورود نخبه ها به جامعه کمک کنیم و در این راستا خبرنگاران می توانند ما را کمک کنند.

وی بیان کرد: اهداف نمایندگان مجلس باید با راهنمایی مسئولان، پیشگیری از خطا که یکی از اثرات مثبت نظارت است، فضاسازی و کمک به پیشبرد اهداف و افق آینده باشد که در این راستا اصحاب رسانه می‌توانند ما را کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده مردم خرم آباد و چگنی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف

محمود لیایی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به استاندارد سازی آدرس های اماکن از طریق سامانه جی نف گفت: این پروژه قرار است که استانداردسازی آدرس ها و ژئوکد کردن پارسل های پستی را انجام دهد. جی نف یک پایگاه داده اطلاعاتی بوده با آدرس تمام ساختمان ها و واحد های مکانی موجود در شهر ها و روستا های کشور را استاندارد سازی می‌کند. با این پروژه نحوه آدرس در کمترین زمان صورت گرفته و استاندارد سازی می‌شود.

او افزود: میانگین کشوری این پروژه در حال حاضر بیش از ۸۷ درصد پیشرفت داشته است. استاندارد سازی یعنی یک آدرس تنها از یک مسیر شناخته شده و امکان مشابه سازی و سوء استفاده از بین می‌رود و تمام دستگاه های دولتی مرجعشان برای آدرس دهی پروژه ملی جی نف است. با اجرای کامل طرح جی نف در کهگیلویه و بویراحمد نشانی همه اماکن یکسان سازی و با آدرسی استاندارد تبدیل می‌شود.

لیایی اظهار کرد: پروژه ۱۲ شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد را تکمیل کرده‌ایم و ۶ شهرستان دیگر نیز تا آینده نزدیک تکمیل می‌شود. پس از جمع آوری و به روز شدن اطلاعات هر شهرستان کد پستی هوشمند و پلاک نوسازی تولید شده درب منازل نصب می‌شود و این بخشی از طرح هوشمندسازی شهر است. ارائه خدمات الکترونیکی و اجرای کامل طرح جی نف می‌تواند در خدمت رسانی صحیح به مردم اعم از کاهش ترافیک و آلودگی هوا، جلوگیری از اتلاف وقت، کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و بالا بردن سطح رضایتمندی مردم موثر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است