Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آمار ابتلا ۲۴ ساعته استان خوزستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، فرهاد ابول نژادیان امروز در نشست ستاد مقابله با کرونا خوزستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تا این لحظه ۱۲ شهرستان در وضعیت سفید، دو شهر در وضعیت زرد، چهار شهرستان نارنجی و دو شهرستان نیز همچنان در وضعیت قرمز کرونا ویروس قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه دو شهرستان مسجدسلیمان و آغاجاری در وضعیت قرمز کرونا به سر می برند، گفت: دلیل اینکه مثلا شهرستان آغاجاری دروضعیت قرمز بهسر می برد این است که از جمعیت کمی برخوردار است و وجود یک بیمار کرونایی آن را دروضعیت قرمز نگه می دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آمار ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته استان افزود: در شبانه روز گذشته کل مبتلایان بستری شده خوزستان ۲۳ نفر گزارش شده که ۱۱ بیمار در محدوده دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، پنج بیمار در محدوده دانشگاه علوم پزشکی دزفول، چهار بیمار در محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان و سه بیمار نیز در محدوده دانشگاه علوم پزشکی بهبهان گزارش شده است و در محدوده دانشگاه شوشتر نیز هیچ ابتلایی منجر به بستری گزارش نشده است.

ابول نژادیان با ابراز تاسف از فوت دو بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: در حال حاضر مجموع مبتلایان بستری در بخش عادی بیمارستان های استان ۲۶۰ نفر، ۱۳۵ مبتلا در بخش مراقبت‌های ویژه و ۳۴ بیمار نیز در وضعیت اینتوبه(عبور لوله از دستگاه تنفسی) به سر می‌برند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان از لزوم مداخله سریع در خصوص راه‌اندازی موکب‌ها که علاوه بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، محل اجتماع های بسیار شده اند، شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برنا خوزستان کرونا ویروس ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور محدوده دانشگاه وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند

ایسنا/قم مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: در تصادف یک دستگاه پژو یک نفر جان خود را از دست داد.

 بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ آزاد راه حرم تا حرم، متاسفانه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

 اورژانس ۱۱۵ قم سه دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان اعزام که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از سال جاری اعمال می‌شود
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • بودجه ۱۰ هزار میلیاردی فوق‌العاده خاص نظام سلامت