Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در حاشیه نخستین روز از هفته دولت از افتتاح و بهره برداری از 32طرح صنعتی، معدنی و تجاری در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، خلیل قاسمی با اشاره به بهره برداری از 32پروژه صنعتی، معدنی و تجاری در هفته دولت، گفت: برای بهره برداری از این طرح‌ها بیش از 57 هزار و 60 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح‌ها برای 7 هزار و 922 نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود، ادامه داد: بر اساس پیش بینی‌ها صورت گرفته انتظار می‌رود تا پایان امسال بسیاری از واحد صنعتی در استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید و فعالیت خود را آغاز می نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، افزود: طرحهای مذکور در شهرستان های بندرعباس، میناب، بندرلنگه، رودان، پارسیان، جاسک، حاجی آباد و شهرستان سیریک در هفته دولت افتتاح به بهره برداری می رسند.

قاسمی در ادامه ، عنوان کرد: از 32 طرح قابل افتتاح و بهره برداری 6 طرح صنعتی، معدنی و تجاری جزو طرح‌های مهم و ملی است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال 7هزار و 369 نفر در استان فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان ، خاطر نشان کرد : پیشرفت فیزیکی واحدهای قابل افتتاح را بین 65 تا 100 درصد عنوان کرد و افزود: حجم سرمایه گذاری 6 طرح بزرگ و ملی 55 هزار و 540 میلیارد ریال است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجاری هرمزگان هفته دولت صمت بهره برداری معدنی و تجاری هفته دولت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

همزمان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان که درپی سفر استانی رئیس دستگاه قضا صورت گرفته است، در مراسمی به شکل ویدیو کنفرانس ۱۲ طرح به بهره‌برداری رسید.

کارگاه بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح‌وتربیت هرمزگان، نمازخانه زندان بندرعباس، خبازخانه‌های اردوگاه رودان و زندان بندرعباس، واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس، آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی منطقه راونگ میناب، باشگاه ورزشی ویژه کارکنان و همچنین درمانگاه دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان ازجمله این طرح ها بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری