Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مهدی محمدزاده رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز افزود: این آلبوم سومین آلبوم عاشورایی گروه تواشیح طارق بوده که پس از آلبوم‌های «قانلی شفق» و «شبیر» در ۹ قطعه تولید شده است.

او  با بیان اینکه این آلبوم تمایز‌های ویژه‌ای نسبت به ۲ آلبوم‌های قبلی دارد، اظهار داشت: محتوای این آلبوم بیشتر به تبیین پیام‌ها و اهداف نهضت عاشورا و همچنین شاخص سازی در سیره اهل بیت (ع) و اصحاب امام حسین (ع) پرداخته و سعی شده است شاخصه‌هایی ارزشمند از یک شیعه عاشورایی در آلبوم ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در جریان بیماری کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده، ضرورت تولید محتوای فنی و قابل استفاده برای فضای مجازی و استفاده فردی عزاداران احساس می‌شود، گفت: این آلبوم در جهت غنی سازی محتوای عزاداری شیفتگان اهل بیت (ع) و ارائه نوا‌های اصیل عاشورایی با تلفیق شیوه‌ها و سبک‌های صحیح روز تولید شده است و براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب و به منظور اشاعه فرهنگ مواسات فرهنگی و نذر فرهنگی به صورت رایگان توزیع می‌شود.

رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز  با اشاره به اینکه تمامی امور انتخاب اشعار، آهنگسازی و خواندن اشعار توسط اعضاء گروه طارق تبریز انجام شده است، ادامه داد: این آلبوم صوتی بدون استفاده از منابع دولتی و فقط با حمایت خیرین و موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز تولید شده و برای تنظیم قطعات آن از بهترین هنرمندان عرصه موسیقی آئینی کشور استفاده شده است.

او یادآوری کرد: در این آلبوم از حضور افتخاری خدام الحسین (ع) مانند حجت الاسلام بلاغی، مجید محمدزاده، مهدی قربانی، مهدی لیثی و وحید غفران نیا استفاده شده است.

آلبوم باب السلام ششمین آلبوم صوتی گروه طارق تبریز است که در آن سیدمحمدحسین بلاغی، میثم ناعمی، مهدی محمدزاده، ناصر بخت آور، اکبر شوقی، سعید زارعان و مهدی محمدی به همنوایی پرداخته اند و تمامی قطعات آن در پایگاه اینترنتی به نشانی www.Tareq.ir برای عموم قابل دانلود و بهره برداری است.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلبوم صوتی قرآن و عترت طارق تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل ، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب و رئیس اداره بهره بردای آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در سمینار توسعه نیروگاههای تجدیدپذیر در تبریز حضور یافتند

این سمینار با هدف ترغیب فعالان عرصه صنعت برای ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر به استناد ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان در محل هتل پتروشیمی تبریز برگزار شد.

در این سمینار عنوان شد، صنایع با قدرت قراردادی بیش از یک مگا وات موظفند معادل یک درصد از برق مصرفی سالیانه خود را از طریق احداث نیروگاه های تجدیدپذیر تامین نمایند.

در حاشیه این سمینار یداله سلطانی مدیر آب و فاضلاب شهرستان خوی با بیان اینکه ظرفیت اسمی تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی بیش از یک مگا وات است، اظهار داشت: باید برنامه ریزی لازم برای احداث نیروگاه تجدید پذیر جهت تولید حداقل یک درصد از مصرف سالیانه خود انجام شود.

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی