Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ یکم شهریورماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

زباله سوزی در منطقه مسکونی

باسلام

در محله کن به ادرس بلوار کوهسار ، میدان بهاران ، خیابان بنفشه ، خیابان افرا ، تقاطع با خیابانهای دره زرنو ، پارک و دوازده امام ، یک مرکز جمع اوری زباله وجود دارد که در هفته چند روز اقدام به زباله سوزی و آلوده کردن فضای محل و شهر میکند. این موضوع بارها با ۱۳۷ مطرح شد اما چون این مرکز وابسته به شهرداری میباشد اقدامی صورت نداده اند. با ۱۱۰ هم تماس گرفتم و قول پیگیری دادند اما تا صبح زباله ها می سوختند و هوا رو آلوده می کردند

 

به کار گیری نیروهای روز مزد در شهرداری ساری

سلام خسته نباشید. بنده یک نیروی کارگر در سازمان فصای سبز شهرداری ساری هستم. یک سال شروع به کار کردم با مدرک لیسانس. در سازمان های زیر نظر شهرداری حدود 400 نفر نیرو به صورت روزمزد داره که اکثرا حدود 4.5 سال سابقه دارن ولی فکری به حالشون نمی شه جالبه حقوق پارسال روزی 28 هزارتومان بود اخر سال افزایش دادند 35تومان.یعنی ماهی 1050000تومان که خرج صبحانه و رفت امد ازش باید کم کرد. یعنی از اون حداقلی بگیران وحقوق قانون کار خیلی پایین تر هستیم اونم تو این گرونی. 6 ماهه قول شرکتی شدن میدن هر ماه اما خبری نیست و بهونه ی مالی میارن در صورتی که 4نفر از شورای شهر را به جرم فساد مالی دستگیر کردن.حالا هم از ترس فرمی مبنی بر شرکتی شدن روزمزد های همه سال ها امضاکردن اما باز بقیه زدن زیرش نمیخوان همه رو انجام بدن و پارتی دارها جز اصلی این لیست هستند.

از شما خواهش می کنم این موضوع شما پیگیری کنین به گوش بقیه افراد برسه شاید اتفاقی بیوفته تو این گرونی و سختی مستاجر متاهل ماهی 1تومان

ممنون از شما لطفا با جدیت پیگیر شید. ممنون

 

عدم ارسال ماسک از سایت با ماسک

سلام وقت بخیر

14 تیر ماه سایت با ماسک سه بسته ماسک خریداری کردم متاسفانه اول شهریور ماه هستیم و هنوز به دست بنده نرسیده هست پاسخگو هم نیستن

لطفا پیگیری کنید

 

ثبت تخلف خودروی صفر قبل از تحویل به مالک

یک دستگاه خودرو ساینا ثبت نام نمودم اما هنوز خودرو تحویل اینجانب نشده ، سه مورد تخلف سرعت غیر مجاز برای خودرو ثبت شده ؟!!!!

چه باید گفت . مشکل از کجاست ؟

 

روند کند رسیدگی به پرونده ها در دادگاه خانواده اهواز

چرا شعبه 3 دادگاه خانواده  اهواز قاضی ندارد یک قاضی هست که به کل پرونده های تمام شعبه ها رسیدگی می کنه همین باعث روند کند رسیدگی به پرونده  ها شده من سال پیش درخواست اعسار برای مهریه دادم اما هنوزم جواب قاضی نیومده از روزی که درخواست اعسار دادم یه قسط وقتش رسیده و گذشته بعدی هم چند هفته بعد است که هر سری باید یک سکه پرداخت  کنم  آیا با وجود  اینکه بیکار هم شدم این حق ما جوانها است این عدالت است مگر

 

فکری به حال معوقات خودرو سازی سایپا بکنید

سلام چرا در باره‌ی خودروهای معوقه‌ی سایپا یک گزارش تهیه نمی کنید؟

چرا تا خودروهایی که از مردم پولشون را گرفته تحویل نداده بهشون اجازه‌ی پیش فروش های مکرر داده می شه؟

من الان ۷ ماهه منتظرم از ماشینم هیچ خبری نیست

تورو خدا شما پیگیری کنید ما صدامون به هیچ جا نمی رسه

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در روز‌هایی که قیمت لاستیک خودرو و سایر لوازم آن روزبه‌روز گران‌تر می‌شود، خرید لاستیک‌های دولتی تنها راهی است که شهروندان می توانند این وسیله ضروری خودرو را تقریباً نصف قیمت بخرند. برای ثبت نام لاستیک دولتی کویر ۴ روش مختلف وجود دارد که ۳ مورد از آنها اینترنتی است و بیشتر فرایند آنها به صورت آنلاین انجام می‌شود. اما شهروند خبرنگار ما مدعی است این شرکت تایرهایی را که اینترنتی خریده است ، تحویل نداده و درخواست رسیدگی دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

شرکت کویر تایر در فروش های اینترنتی تمام وجه تایر را بصورت برخط از مشتری دریافت می کند اما از ارسال تایرها خبری نیست.

امکان خرید لاستیک از طریق سامانه های فروش شرکت های تولید کننده فراهم شده است اما فروش های اینترنتی شرکت کویرتایر با گذشت مدت زمان اعلامی، به دست مشتریان نمی رسد و هیچ یک از شماره های تماس شرکت پاسخگوی مشتریان نیست.

در بخش پیگیری سفارشات بعد از تاخیرهای طولانی، عنوان می شود که مرسوله از طریق تیپاکس ارسال شده است اما کد پیگیری ثبت شده در سایت کویرتایر، در سامانه پیگیری تیپاکس وجود ندارد و شرکت تیپاکس هم اعلام می کند که چنین مرسوله ای را تحویل نگرفته است.

 مشتریان تمام هزینه های خرید و ارسال لاستیک را به حساب کویرتایر واریز کرده اند و هیچ راهی برای پیگیری سفارشات ندارند، روابط عمومی شرکت کویرتایر هم پاسخگوی مشتریان نیست.

دیگر خبرها

  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ