Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@10:19:27 GMT

دستور تعطیلی یک هیئت در هویزه صادر شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۴۴۳۸

دستور تعطیلی یک هیئت در هویزه صادر شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب عفری مفرد فرماندار شهرستان هویزه گفت: با وجود تاکید فراوان در خصوص رعایت اصول بهداشتی از جانب هیئت داران، در بازرسی صورت گرفته از جانب ادارات متولی امر شاهد پایبندی نبودن یک هیئت شدند که در جهت حفظ سلامتی شهروندان و بعد از دادن تذکر دادن و توجه نکردن با قاطعیت اقدام به تعطیلی آن صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کلیه موکب داران توجه داشته باشند که امام حسین (ع) هویت ملت ماست و جمله شهید سردار سلیمانی را به آن‌ها یادآور می‌شوم که ما ملت امام حسینیم پس وظیفه داریم در مقابل حفظ و سربلندی این نام با التزام تمام ظاهر شویم اینکه بعضی‌ها به حجت برپایی مراسم در مقابل سلامتی مردم سهل انگاری کنند برای ماغیر قابل قبول خواهد بود و با اینگونه پدیده‌ها با قاطعیت مقابله خواهیم کرد.

عفری مفرد بیان داشت: همچنان توصیه ما رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و از تمام موکب داران گرانقدر هویزه خواهشمندم مو به موی توصیه‌های سختکوشان عرصه بهداشت و درمان را اجرا بکنند، زیرا توصیه‌های این عزیزان برای حفظ سلامتی شهروندان است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه محرم محرم 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

صاحب یک خودروی پراید در عراق، وسیله نقلیه‌اش را در محل تعیین شده برای جرثقیل پارک کرد. مالک جرثقیل نیز راننده پراید را به شیوه خودش مجازات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • سلامت دهان و دندان موجب تقویت سلامتی در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود